ole_marius Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 har ubuntu 8.04.1 og har problemer med flash i nettleserne, firefos bruker 125mb ram på å kjøre en side som har flash, det hakker fælt i spill av og til men det går tregt. har dere noen spørsmål om hardware heller noe annet så bare si i fra Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 med vesa drivere til skjermkort vil alt gå tregt. om du har skrivebordseffekter aktivert vil det påvirke ytelsen til flash veldig! Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvordan vet du at han bruker vesa-drivere?:S Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 før det første, hva er vesa-driver? er det for skjermkortet? her nvidia og allerede gode drivere får den slik at jeg spiller americas army uten lag. får det andre har jeg VELDIG lite skrivebords effekter, får øyeblikket har kanskje aktivert bare to småting Lenke til kommentar
1915 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 hvordan flash har du ? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 beklager, men det vet jeg ikke, det eneste jeg vet er at jeg installerte ubuntu-restricted-extras som inneholder flash. beklager at jeg ikke er så mye til hjelp Lenke til kommentar
1915 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 da har du flash 9.. tror jeg installer flash 10 beta 2 da http://download.macromedia.com/pub/labs/fl...x_091508.tar.gz Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 skal gjøre det i morgen, vil ikke plage deg så sent på kvelden med et så lite problem. god natt og god kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå