Rainbow Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Leste på gamer.no at Lave systemkrav gjer også dette til eit spel dei fleste burde kunne ha glede av. Hvordan er systemkravene i forhold til systemkravene til Syberia? Lurer på om jeg skal kjøpe Post Mortem, men må forsikre meg om at maskinen min tåler kravene. Syberia gikk uten problemer så hvis Post Mortem har like lave maskinkrav så kommer jeg til å kjøpe det. ---Edit--- Vet noen om Microids har begynt å planlegge en oppfølger til Syberia? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Ser ut som om de ikke tok med minimumskravene denne gangen, nei, noe de vanlivis gjør. Tatt fra den offisielle Post Mortem sida (www.postmortem-videogame.com): Minimum system requirements Windows 98/ME/2000/XP Pentium II 350 MHz 64 Mb RAM 3D card 16Mb DirectX compatible sound card Recommended system requirements Windows 98/ME/2000/XP Pentium III 500 MHz 128 Mb RAM 3D card 32 Mb DirectX compatible sound card Systemkravene er ikke alltid riktige, men det ser ut som om dette spillet fungerer bra på eldre maskiner. Syberias systemkrav: Minimum system requirements Windows 95/98/Me/2000/XP, Pentium II 350 Mhz, 16 Mb compatible Direct3D (DirectX 7) 3D graphics card, 64 Mb RAM, 400 Mb free on hard disk, CD-Rom 16X, DirectX 7 compatible sound card Recommended system requirements Pentium III 500 MHz processor 32 Mb compatible Direct3D (DirectX 7) 3D graphics card 128 Mb RAM CD-Rom 24X Ganske like systemkrav som du kanskje ser. Husk www.tothegame.com. Der finner du alt. Ja, en oppfølger til Syberia er planlagt, som av min store forskrekkelse skal kalles "Syberia 2". :wink: Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hvorfor ikke bare laste ned og teste demoen? Dersom du har bredbånd riktignok. Lenke til kommentar
Rainbow Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Hvorfor ikke bare laste ned og teste demoen?Dersom du har bredbånd riktignok. Det kunne jeg jo gjøre, men jeg vet om noen som hadde prøvd en demo av et spill og det gikk glatt, men når de kjøpte spillet virket det ikke. Synes det høres merkelig ut, men det var det de sa i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå