RogueAlien Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Vel vi har jo en "Hva var siste filmen du kjøpte?"-tråd så jeg tenkte det var på sin plass med en slik tråd også. Det er jo ofte man ser filmer som man ikke nødvendigvis har kjøpt nå. Slik er det i hvertfall ofte for meg. De virkelig gode filmene i min hylle er sånne jeg ser om igjen ved senere anledninger. Siste filmene jeg så var: LOTR: Fellowship of the Ring Extended LOTR: The Two Towers Extended Escape from New York Planet Terror Death Proof Terminator-trilogien Endret 21. september 2008 av RogueAlien Lenke til kommentar
Speik Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Tja, er ikke dette egentlig mini-anmeldelsestråden for de late? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Get Smart Cloverfield Wanted Wall-E Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Mini-anmeldelse for de late, indeed. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Synes dere det ikke er bruk for en slik tråd? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nei, jeg synes ikke det. Hvis tanken bak tråden er at man skal få tips og forslag til filmer man burde se er det bedre å lese i Mini-anmeldelsetråden Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nei, jeg synes ikke det. Hvis tanken bak tråden er at man skal få tips og forslag til filmer man burde se er det bedre å lese i Mini-anmeldelsetråden Second that. Her vil man ikke få indikasjoner på om filmen er bra eller dårlig. Og så fort man begynner å skal skrive om man liker filmen eller ikke, så kan man like gjerne poste i anmeldelsestråden, og legge til noen ekstra ord. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Kunne faktisk ikke brydd meg mindre om hva de andre brukerne nettopp så. Hvis noen har noe interessant å si om filmen, er jo Mini-anmeldelsestråden stedet å bruke. Veldig lite givende med en tråd hvor det bare ramses opp filmtitler. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Athorb said it. Tror ikke denne har levekvalitet. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Skriver vi ikke en anmeldelse blir det en telletråd og stenges nok snart. Har vi en anmeldelse blir det bare enda en tråd for mini-anmeldelser og stenges nok snart. Hva er vitsen? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Ok sorry folkens. Etter at jeg har lest i gjennom innleggene deres så ser jeg poenget deres. Til admins: DENNE TRÅDEN KAN STENGES!! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Da stenger vi denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg