theGunner76 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hei. Vil ha deres forslag på hvilket spill jeg kan kjøpe for å spille det sammens med min bedre halv del. Metal Gear 4 popper opp som en selvfølgelig kandidat, men føler kanskje at historien ligger litt over hodet hennes i og med hun ikke har vært bort i serien før. Det nye Heavy Rain ser også spennende ut, men det er nok en stund til det kommer ut. Hva synes dere? Hvilket spill ville dere sette dere ned med jentene deres istedenfor å sette på en god film? Har 40gigaen og kan derfor ikke spille ps2 spill... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Vel, dama falt veldig for Folklore. Det har en ganske ålreit historie, og gameplayet er artig nok ... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Din bedre halvdel liker nok å synge, gjør iallefall min og etter att noen singstar spill ble kjøpt inn så får jeg knapt tid til å prøve den selv for ho gaular nesten uavbrutt. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 "Uncharted DF" uten tvil. Klassisk eventyrhistorie som helt sikkert vil falle smak. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 uncharted blir fort jævla vanskelig for jenter som ikke har spillt fps før.. STORE suksesser hjemme hos meg: ratchet&clank (begge som har kommet), LEGO star wars og LEGO indiana jones, final fantasy12 (vet at det ikke kan spilles på 40gb, menne ta en kikke når ff13 kommer.. dama digger hvertfall ff) Hun likte også folklore, og syntes heavy rain såg digg ut... Dama hater skytespill der du må sikte mye med de analoge spakene.. i tillegg bør spillet ha fine farger Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 good good... folklore må nok sjekkes ut ja. Heavy Rain også. Noen som vet release datoen for H rain? Er dere enige i at MG 4 blir for mye av det gode? Refererer mye til "gammel" historie etter som jeg har skjønnt? Er ikke så sikker på altfor teknisk krevende skytespill nei... frykter kontrollen havner i veggen ganske fort. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 viste dama metal gear.. hun gjespa rimelig kjapt.. synest ikke det var fengende i det hele tatt Spyro kommer straks i ps3 versjon forresten, det står på ønskelista til dama.. Alt av koselige plattformspill alla mario pleier å slå an Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå