Insomniatic Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg får mange ekle/misformete/svartprikkete "sko"i jogger pakkene fra Malaco. Jeg liker jogger ganske godt, og det hender jeg får slike, men nå var det så mange! Jeg så Planet Terror i går og er redd for at hvis jeg spiser en av disse kommer det til å skje noe ille Hvor kan jeg få kontaktet de som lager disse? Vil gjerne klage på dem. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 http://www.leaf.no/index.php?action=item-v...ccb32cfc2a2e02b google ftw Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvis du sender posen tilbake til fabrikken så får du nok noen poser ekstra som kompensasjon tenker jeg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg gjorde AKKURAT det samme! Klagde på deformerte joggere. Skrev et humoristisk klagebrev og fikk 2 poser Jogger + smaksprøver på Juicy Fruit (tror jeg). Fikk et langt brev om hvor dårlig de hygienske forholda på fabrikken var. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Jeg gjorde AKKURAT det samme! Klagde på deformerte joggere. Skrev et humoristisk klagebrev og fikk 2 poser Jogger + smaksprøver på Juicy Fruit (tror jeg). Fikk et langt brev om hvor dårlig de hygienske forholda på fabrikken var. Sendte du inn hele posen med joggere? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nope.. bare de syke.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Heh, trodde ikke at de fortsatt solgte Jogger. Blir nødt til å plukke opp en pose neste gang jeg er og handler, det er utrolig lenge siden sist jeg forærte min gane en jogg (en jogg? en jogge? ) Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Kanskje litt ironisk at man får lyst på jogger etter å ha sett de bildene, men det fikk jeg. Får dra på joggerjakt en dag Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Fant to poser med Jogger på min lokale Coop Marked i dag. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg liker ikke jogger jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå