Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Driver å ser etter en brukbar S4 å kjøpe, men alle jeg finner til overkommelig pris har automat kasse, noe som er uaktuelt. Noen som vet sånn ca. hva det koster å skifte til manuell kasse? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Regner med det er snakk om S4 på C4-karrossen (urS4) ? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Usikker, men blir vel 92-95 modell hvis det hjelper Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Da er det C4-karosseri, ja. Har sett delebilchassis med alt du trenger (og litt til) til 10-12.000 vertfall.. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg hadde aldri gått i gang med å kjøpe en bil med automat for så å bygge den om til manuell. Det er utrolig mange ting du må ta hensyn til for å få dette til å fungere. En ting er at den nye kassen skal passe fysisk. Dette går ann å finne ut på forhånd. En annen ting er all elektronikken som må tilpasses. Jeg vet ikke hvor mye resurser du har til å fullføre et slikt prosjekt. Dersom du vil gå i gang med dette av økonomiske grunner, så er dette er tapsprosjekt. Dersom du har tenkt å sette arbeidet bort til et verksted. Forget it! Vanligvis får du mer enn nok med alt annet tekniske problemer med en sånn bil. Drivknuter for eksempel. Sorry at jeg heller kaldt vann nedover rumpen din. Du burde takke meg... Sukk. Mvh LL. Lenke til kommentar
eab Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har bygd om noen biler fra automat til manuell. Det er ingen heksekunst hvis man vet hva man driver med og bruker sunn fornuft... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Tror heller ikke dette skal være helt umulig bare man vet hva man trenger og skaffer dette.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har veldig lyst å kjøpe en S4, men som dere sikkert skjønner, vil jeg ha manuell kasse. Siden jeg ikke finner noe brukbart til en overkommelig pris til salgs nå, vurderer jeg å heller satse på S2. Bra valg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå