Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lite forklaringsproblem til gamlingen

Anbefalte innlegg

Får vel nett starte med at gamlingen min er av den hissige typen, blodtrykket er i 294,56 heile tida, unntatt dei få timane han søv. Blir skikkeleg sint for den minste ting.

Så idag skulle eg grave vekk noko masse til garasjen min som skal vere eit påbygg på ein fjøs. Hadde fått lånt meg hjullastar og alt gjekk bra. Heilt til eg kom til enden av der eg skulle grave, der var det ein mur som er vegg til ein veg som går ned i ein kjellar. Den kom eg selvfølgeleg borti og nå står den på nermare halv 8... Så eg er no litt skjelven med tanke på kva gamlingen kjem til å gjere med meg når han finn ut av det.

Slik eg ser det har eg 4 forklaringsmuligheiter:

1: Forklare kva som skjedde.

2: Sei at det var ein stor stein der som eg skubba framfor meg og den kom borti muren (det var ein stor stein der)

3: Sei at eg var av å tippa masse og når eg kom tilbake så stod muren på halv 8.

4: Når han spør kva eg har gjort, så spør eg kva som har skjedd og seier at den stod heilt fint når eg gjekk derifra så den må ha dutte ned av seg sjølv.

Hjelp mottas med takk :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta frem løken og kniven, og så tar du et godt drag før du sier det til ham.

Kast deg ned på kne, med tårene som renner som en bekk.

Lag et skikkelig spetakkel av det (livet har gått i grus, ikke verdt å leve lengre osv..) og når han ser skaden, så vil den virke baggatellmessig av hva han først har trodd de første 10 minuttene. :p

Lenke til kommentar

HAN LEVER!!!! "MEDIC"

"We need immediate blood preassure here!!!! give me some adrenalin and go and get the doc"

LOL!! HIHI.. Så du har IKKE sagt det? hmmmm...jeg har selv en fra med **litt** høyt blodtrykk som har en lunte på ca 9mm, men jeg har overlevd mine 14 år........foreløpig :confused:

Lenke til kommentar

Er mulig du er en irriterende unge, kanskje du alltid har 4-5 alternativer for hva du skal si.. Er uansett irriterende når du ser hva som har skjedd og hvem vet som må ha gjort det, og de da finner på en dårlig løgn for å slippe unna.. Ikke at jeg har unger, men ut i fra hvor lett jeg gjennomskuer mine småsøsken har jeg en følelse av at faren din forstår deg bedre enn du tror.

Om han har sett det er en annen historie, om han så det første dagen og du sier det må ha rast i går har du gjerne et forklaringsproblem ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...