Agrostar Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Får vel nett starte med at gamlingen min er av den hissige typen, blodtrykket er i 294,56 heile tida, unntatt dei få timane han søv. Blir skikkeleg sint for den minste ting. Så idag skulle eg grave vekk noko masse til garasjen min som skal vere eit påbygg på ein fjøs. Hadde fått lånt meg hjullastar og alt gjekk bra. Heilt til eg kom til enden av der eg skulle grave, der var det ein mur som er vegg til ein veg som går ned i ein kjellar. Den kom eg selvfølgeleg borti og nå står den på nermare halv 8... Så eg er no litt skjelven med tanke på kva gamlingen kjem til å gjere med meg når han finn ut av det. Slik eg ser det har eg 4 forklaringsmuligheiter: 1: Forklare kva som skjedde. 2: Sei at det var ein stor stein der som eg skubba framfor meg og den kom borti muren (det var ein stor stein der) 3: Sei at eg var av å tippa masse og når eg kom tilbake så stod muren på halv 8. 4: Når han spør kva eg har gjort, så spør eg kva som har skjedd og seier at den stod heilt fint når eg gjekk derifra så den må ha dutte ned av seg sjølv. Hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nr 1 og 2 er jo nesten like da, men jeg hade valgt 1 eller 3 Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Synd at det er sånn med far din da. Fordi nr 1 er jo så klart det beste. Skulle du lyge og sei at det var noko anna og han med sin erfaring ser at det ikkje hadde vore mulig så er du jo i endå større knipe enn no. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Hmm, eg får vel sei det som det var da. Hvis de ikkje høyrer noko ifra meg så veit de kva som har skjedd Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 En stund siden vi har hørt noe nå......... ...Ser ut som faren kverka ham.... Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) huff, sånt skjer Endret 25. september 2008 av Tommy T Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 huff, sånt skjer Jeg synes vi skal holde ett minutt stillhet for han... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 *stille* Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 ................ Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ta frem løken og kniven, og så tar du et godt drag før du sier det til ham. Kast deg ned på kne, med tårene som renner som en bekk. Lag et skikkelig spetakkel av det (livet har gått i grus, ikke verdt å leve lengre osv..) og når han ser skaden, så vil den virke baggatellmessig av hva han først har trodd de første 10 minuttene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 oh wait! Der er han jo! Åssen gikk det? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Har ikkje peiling på korleis det har gått. Muren var på baksida av garden her så det kan hende han ikkje har sett det, men det har eg litt vondt for å tru. Så han har vel berre valgt å ikkje kjefte (håpar eg) Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 HAN LEVER!!!! "MEDIC" "We need immediate blood preassure here!!!! give me some adrenalin and go and get the doc" LOL!! HIHI.. Så du har IKKE sagt det? hmmmm...jeg har selv en fra med **litt** høyt blodtrykk som har en lunte på ca 9mm, men jeg har overlevd mine 14 år........foreløpig Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Eg, sei ifra om eit uhell til ein som har ikkje har lunte? Nei takk. Men eg tykjer synd på deg og som har ein sånn ein. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Noe sier meg at det biohazard-tegnet snart stemples på deg. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Får håpe den nederste linja di i signaturen stemmer... Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Slik eg ser det har eg 4 forklaringsmuligheiter: en femte (gjerne som supplement til 1): Si at du selvsagt skal støpe ny mur som det første du gjør i forbindelse med at du bygger garasjen. Endret 26. september 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Er vel bedre at han får alt ut med en gang, enn at han er sur på deg resten av..... (året/måneden/uka) Så sånnsett er det kanskje greit å nevne. Bedre det enn at han tar det opp først. Selvfølgelig best om han ikke ser det overhode, men det blir en litt "risk" å ta. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er mulig du er en irriterende unge, kanskje du alltid har 4-5 alternativer for hva du skal si.. Er uansett irriterende når du ser hva som har skjedd og hvem vet som må ha gjort det, og de da finner på en dårlig løgn for å slippe unna.. Ikke at jeg har unger, men ut i fra hvor lett jeg gjennomskuer mine småsøsken har jeg en følelse av at faren din forstår deg bedre enn du tror. Om han har sett det er en annen historie, om han så det første dagen og du sier det må ha rast i går har du gjerne et forklaringsproblem Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvordan gikk det hele? Fikk du deg en riktig brøler eller? Gamlingen min er nokså hissig av seg sjæl så skjønner hvordan du har det:P Skal faktisk hjem til helgen, da blir det nok baluba! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå