hitokiri Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nå kan også Iphone 2-brukere få MMS på telefonene sine. Les mer Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Greit å legge til at det akkurat har kommet jailbreak ute for iPhone 3G 2.1 firmwaren på Windows også, da! (som er en større nyhet!) Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 skjønner ikke hvorfor apple ikke la inn MMS. skal da ikke være så vanskelig Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 bitteliten skrivefeil i artikkelen. Heter Cydia, ikke Cyndia Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hahaha. Må le. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg vet ikke om jeg er enig i at Amobil oppfordrer til å omgå bruksavtaler for telefoner. Men men... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg vet ikke om jeg er enig i at Amobil oppfordrer til å omgå bruksavtaler for telefoner. Men men... Det virker som det er helt greit å bryte rettningslinjene til Apple, men å bryte andre lover og rettningslinjer blir slått hardt ned på Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Helt greit det når man eier produktet. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg vet ikke om jeg er enig i at Amobil oppfordrer til å omgå bruksavtaler for telefoner. Men men... Det virker som det er helt greit å bryte rettningslinjene til Apple, men å bryte andre lover og rettningslinjer blir slått hardt ned på Vil ikke kalle alle ord Apple skriver ned på papir for en lov, akkurat. Jeg har ingen problem med å installere hva jeg vil på et produkt jeg eier. Lenke til kommentar
hungry hippo Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvis jeg kjøper en bukse, kan ingen komme til meg og kreve at jeg ikke kan klippe den om til et par shorts. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Tror jeg har sendt MMS to ganger i mitt liv. Tvilsomt konsept... Lenke til kommentar
sforum Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) skjønner ikke hvorfor apple ikke la inn MMS. skal da ikke være så vanskelig SKjønner heller ikke hvorfor den ikkeh ar det NÅ. Men da den bare ble solgt i USA var det jo forståelig. Her borte i USA er ikke MMS vanlig i det hele tatt. Min amerikanske mobil har ikke mms funksjon. Å bruke tekstmelding har heller ikke vært vanlig før inntil nylig. Endret 21. september 2008 av shaaland Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Tror jeg har sendt MMS to ganger i mitt liv. Tvilsomt konsept... Jepp, bilder og små videosnutter via telefonen. Det er fali det. Lenke til kommentar
clario Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Apple ser fremover. Apple ser sikkert ikke noen fremtid i MMS, selv om det er relativt nytt i forhold til SMS. Apple har jo en tendens for å "vite" hva folk vill ha. I dette tilfelle har de bestemt at folk ikke trenger MMS. Samme gjorde de da de lanserte iMac i 1998 UTEN diskettstasjon. Ganske uvanlig på den tiden. Uansett, hva kan MMS som ikke e-post kan ? Og MMS har vell en mye mindre grense for hvor store vedlegg du kan legge ved (bilde,video,etc..) Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Uansett, hva kan MMS som ikke e-post kan ? Og MMS har vell en mye mindre grense for hvor store vedlegg du kan legge ved (bilde,video,etc..) MMS kan levere bilder/video/tekst til mobiltelefoner innen svært kort tid, er langt i fra allmenheten som har epost med push-funksjonalitet på telefonen sin. Det er derfor MMS har livs rett per i dag, til tross for at jeg personlig foretrekker epost. MMS er for dyrt, men jeg har brukt det i blant for øyeblikksbilder til venner og bekjente, for slike biler blir ikke like aktuelle når h*n som mottar dem først ser konsertbildet mitt to dager senere. Lenke til kommentar
jzky Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Enig med Submariner. Push-epost er ikke så vanlig blant de "dødelige" Lenke til kommentar
release Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Noen som har testet det på Iphone 3g med netcomabb ? Funker ? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Testet hva? Jeg har både gmail (med sjekk) og push e-post via exchange på min. Funker som bare det. Lenke til kommentar
release Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Testet hva? Jeg har både gmail (med sjekk) og push e-post via exchange på min. Funker som bare det. Tenkte på Swirly MMS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg