Peritass Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Har en ps3 her, når jeg skrur den pår h så lyser den blått og grånt som vanlig men brått blir lyset gult og maskinen slutter og jobbe! Noen som vet hva dette kan være, eller hatt samme problemer. Håper på ett raskt svar Endret 20. september 2008 av Peritass Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Da har du fått "Yellow Light of Death" så du må nok ha den på reperasjon. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Høres ikke bra ut, men det har vel skjedd med flere av de første 60 gig maskinene! Lenke til kommentar
Gloryhoundz Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 oppdatert den til nyeste driver ? , hvis ikke kansje prøve dette, legge in på minnebrikke og sette i ps3'en og se om den oppdaterer selom den ikke er på , kansje du kommer til sånn oppdaterings meny Lenke til kommentar
sharpshooter491 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 skjedde med min prøvde alt, men ingenting funket. Fikk ikke den på rep. grunnet av at butikken jeg kjøpte den var lagt ned. Sitter nå med en ødelagt 60GB og en splitter ny 80GB du kan prøve og reformatere harddisken hos en kompis av deg som har PS3. Hvis ikke dette funker, send den inn på rep. Føler med deg, dette er sinnsykt kjipt... Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 skjedde med min prøvde alt, men ingenting funket. Fikk ikke den på rep. grunnet av at butikken jeg kjøpte den var lagt ned. Sitter nå med en ødelagt 60GB og en splitter ny 80GB du kan prøve og reformatere harddisken hos en kompis av deg som har PS3. Hvis ikke dette funker, send den inn på rep. Føler med deg, dette er sinnsykt kjipt... Kontakt Nordisk Film, er det ikke de som distribuere PS3 i Norge da? Kontakt dem, så vil de nok hjelpe deg Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Når du kontakter Nordisk Film ber de deg om å levere den i den butikken du kjøpte den i. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Om butikken blir lagt ned så har du framleis garanti. Som Entertainment seier - ta kontakt med Nordisk Film. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Når du kontakter Nordisk Film ber de deg om å levere den i den butikken du kjøpte den i. Ja, men de er sikkert såpass forståelsesfulle at de klarer å komme til en løsning. Det skal jo ikke gå utover kundene som har handlet i en butikk som blir lagt ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå