Gå til innhold

Batterigrep GX-10 - passer fjernkontrollen?

Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe meg batterigrep til min Samsung GX-10, og jeg vet at D-BG1 ikke passer uten å skjære bort plastikk (ikke ønskelig). Derfor tenker jeg å kjøpe meg samsungversjonen, SBG-D1V. I pentaxversjonen kan du gjemme fjernkontrollen i batterigrepet. Det jeg ikke kan se, og heller ikke har fått lest meg til, er om det også er gjort plass for fjernkontrollen i SBG-D1V? Har sett at det er en del som har kjøpt GX-10, så det er sikkert noen som har batterigrepet. Kanskje de samtidig også kunne sagt om det var verdt pengene ... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har batterigrepet SBG-D1V har ikke fjernkontrollen, men er 99% sikker på at det er plass til en vanlig pentax fjernkotroll inne i grepet. Det er ihvertfall laget et rom for fjernkontoll :)

Ellers må jeg si at jeg er veldig fornøyd. Kvaliteten er som resten av kamerahuset (jeg har GX-10) og det sitter veldig godt på huset. To ting som jeg liker veldig godt er muligheten for å ha minnekort inne i grepet og at en kan velge om kameraet skal bruke batteriet i grepet eller huset først. Sistnevnte gjør at jeg alltid bruker det i grepet først, slik at det er bare det jeg trenger å lade. Så blir batteriet i huset en type "backup-batteri".

Skal jeg trekke ned på noe må det være av/på-knappen på grepet. Skal en blende ned med denne knappen må du dra den veldig langt til deg, så det er ikke så enkelt. Men jeg angrer over hode ikke på kjøpet, så det tror jeg ikke du heller vil gjøre :)

Hvis det er noe mer du lurer på så er det bare å spørre;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...