Jackvo Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg måtte formatere min pc i dag... (32 til 64 bit) Men glemte og overføre passordet til ID`en min... Mange VIKTIGE mail og mange VIKTIGE kontakter ... Jeg blir nesten kvalm av tanken... Er det mulig og få tak i Live Service eller noe? Jeg har prøvd det recovery greiene... Best childhood friend Husker IKKE! Også postal code : ( ... Er løpet kjørt for meg? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 KJørt og kjørt. Har du msn på en annen pc, der brukeren er lagret. For har du det kan du få passordet derifra gjennom et program:). Men hvis ikke er nok løpet kjørt, over finito. Lenke til kommentar
Jackvo Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 KJørt og kjørt. Har du msn på en annen pc, der brukeren er lagret. For har du det kan du få passordet derifra gjennom et program:). Men hvis ikke er nok løpet kjørt, over finito. Da er jeg fucked ... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Men du kan forøvrig prøve og gjette på hva det hemmelige spørsmålet var.-. Men må være en ekstremt kjip situasjon dette! Endret 20. september 2008 av viking665 Lenke til kommentar
Jackvo Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Men du kan forøvrig prøve og gjette på hva det hemmelige spørsmålet var.-. Men må være en ekstremt kjip situasjon dette! Du har ingen anelse Har de ikke noen form for service da? Veldig viktige kontakter Når jeg tipper så kommer dette fram: "This option is temporarily unavailable because incorrect information was entered too many times. Please try another reset option or try again later." En tragedie!! Lenke til kommentar
Jackvo Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 tror det er det postal code opplegget som stopper meg... Best childhood friend... Har sjekket gjennom alle vennene jeg har noen gnag hatt... NOBODY!! Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Kanskje det er nobody ? Lenke til kommentar
Jackvo Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Kanskje det er nobody ? ha ... ha ... ha!! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er vel en eller annen måte å fikse dette på sikkert, hva aner jeg ikke. Send mail til dem som står bak mail-kontoen. Lenke til kommentar
Jackvo Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Er vel en eller annen måte å fikse dette på sikkert, hva aner jeg ikke. Send mail til dem som står bak mail-kontoen. Har gjort det nå Håper på svar, de får sikkert MAAANGE mail per dag.... Angående dette her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå