Scones/w/bones Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Åh, jeg er så frustrert. Jeg har tidligere levert inn en iPod Touch fordi pga. støy, selv når jeg ikke spiller musikk og har wifi skrudd av. De fikk skaffet meg en ny en, og jippii det var ikke støy (medfølgende headset). Så kjøpte jeg meg et par Zen Aurvana in-ear headphones til 400,- for å få litt bedre lyd, og testet de på iPod Touch; gjett hva. støy. Sånn hissing (hsjsjsjsjsj). Åh, så irriterende! Det er ikke noe galt med Zen Aurvan'ne, ingen støy når jeg hører fra stereoanlegget nemlig. Jeg klarer jo ikke leve med det selvfølgelig, så vurderer å levere den inn til eplehuset og enten få byttet den nok en gang, eller heve kjøpet (hvis det er mulig, de taper uansett penger hvis de skal erstatte gang på gang). Jeg er interessert i å høre deres meninger/tanker om saken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Det er noe som skjer med noen spillere når du bruker hodetelefoner med lav impedans... ikke noe å gjøre med det. kan jo alltids være en feil med touchen som gir liknende effekt med er nok impedansen som gjør det. Kan hjelpe å lage en http://captain-odegard.com/how-to-make-a-r...or-adapter.html, hvis ikke så er det spilleren Lenke til kommentar
Scones/w/bones Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Ok, funket bra. Men loddet sammen en på 80ohm, som var litt i meste laget. Så må ha på fullt volum. Så et tips til andre som har samme problem: prøv 50ohm. Lenke til kommentar
Scones/w/bones Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 (endret) edit: Endret mening. Den reduserer lydkvaliteten. Svakere bass ++... Da klager jeg til apple. Endret 25. september 2008 av Mattmatthi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå