Romis Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hei! Jeg har nylig kommet meg til Romfasen, og jeg har et lite problem. Jeg aksepterer oppdrag, så står det at jeg skal gjøre et eller annet på den og den planeten. Og i det og det solsystemet. Men så var det det da! Jeg finner jo aldri fram til riktig solsystem, er det en måte jeg kan se hvilket solsystem jeg skal besøke? Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Når du skal finne et sted for et oppdrag, får du opp enten en strek som viser hvor du skal, eller så kommer det opp en ring som viser hvor solsystemet befinner seg. Du trenger altså bare leite innenfor denne ringen. Det har iallefall vert sånn på de få oppdraga jeg har tatt. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Vennligst hald dykk til trådens emne når dykk skal svare. Eit lite konstruktivt innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Kule-ku, så du vet ikke helt sikkert om det er en sikker måte? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Kule-ku, så du vet ikke helt sikkert om det er en sikker måte? Det er den måten som brukes til å finne målplaneter i Spore. Men om du har en sirkel på kartet skal det ikke kreve at du er Mensa-medlem for å finne riktig planet innenfor den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå