Gå til innhold

Ny humanracial.. Wut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Every Man for Himself:

Removes all movement impairing effects and all effects which cause loss of control of your character. This effect shares a cooldown with other similar effects, such as the PvP trinket.

Æsj, da får humans jo mulighet til å gå med 2 gode trinketer istedet for medallion, i arena for eksempel... Men kommer vel ann på Cd-en.

Lenke til kommentar

Greit nok. Da taper man 45 res mot det man bruker der istedet.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor Human fikk denne, de har jo mer enn gode nok racials fra før av.

Edit: Det er jo ikke akkurat sånn at Humans trenger en imba racial for å få opp antall spillere (32% er Human; flest av alle allies; US og EU)

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

De nerfer jo perception såpass at de burde få noe bra tilbake. Perception var jo et must for rogue burst lag, så man var garantert første hit.

Jeg rerolla human fra undead, og nå blir human nerfa og wotf den beste rogue racialen... yay -.-

emfh er jo heller ikke så fantastisk som noen skal ha det til, ville heller hatt stoneform, escape artist eller will of the forsaken.

Dette gjelder jo forøvrig for rogue. For andre klasser vil det muligens bety mer, men gamle perception > emfh for min del.

Lenke til kommentar

Blir Will of the Forsaken den beste racialen? Har jeg gått glipp av noen endring på den utover det at den blir nerfa slik at man ikke kan precaste den? Orc (evt. Troll) Rogue er tingen etter min mening nå.

At Perception-nerf var i vente måtte man være fullstendig blind for å ikke forutse, du sier jo selv hvorfor i ''så man var garantert første hit'', at Shadowmeld ikke ble nerfa derimot er uforståelig. Shadowmeld avgjør etter min mening flere kamper enn Perception gjør.

Edit: Ok, jeg dreit meg. Shadowmeld har gått fra 10sec cooldown til 2min cooldown. (3min?)

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Tja, de fiksa ikke perception gjennom hele tbc, selv om det var aldri så ubalansert i arena.

Så å si at det var opplagt at den ble nerfa vil jeg kalle å dra den litt langt. :)

Men forståelig, absolutt, det burde vært gjort for lenge siden.

Bare typisk at det skjedde når jeg dinga 60, etter å ha rerolla for å bruke det jeg tydligvis måtte bruke, for å ha et overtak istedenfor å bli eid av det gang på gang.

Og det å kunne breake fear/charm på en cd utenom trinket er ikke akkurat den dårligste egenskapen å ha, det at den ikke kan preuses gjør den overhodet ikke gimpa...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...