Gå til innhold

Europas kollektive selvmord, flertall av Muslimer i Europa innen få år?

Anbefalte innlegg

[sharia-stater, flaggene blir designet om og får halvmåner. Alle ikke-muslimer og kvinner vil behandles som underlegne borgere, barbariske straffer vil bli tilatt, pedofili blir tilatt, konemishandling tilatt, dødsstraff for muslimske konvertitter, Jizya-skatt for alle vantro, ytringsfriheten blir fjernet totalt og kritikk av Muhammed/Islam = dødsstraff, daglige oppfordringer til Jihad og trening av terrorister/vantro om å konvertere til Islam, polarisering mellom ikke-muslimer og andre kan føre til borgerkrig og etnisk rensning, Europa allierer seg sammen med resten av den Islamske verden for å knuse USA og eventuelle andre motstandere, slavehandel kan igjen bli tilatt etc....

Dette er ikke engang tilfelle i alle muslimske land, den 'islamske verdenen' er heller ikke så forent som det du tror.

Hva så om ikke alt er sant i alle muslimske land. Om vi bare får 1/4 av det han nevner er det katostrofe. Min forrige post handler om dette emnet, så les igjennom den også, takk.

Du har ennå tilgode å dokumentere at flertallet av muslimer i Europa faktisk vil ha disse tingene.

Hvordan skal jeg dokumentere det annet enn ved å vise forskjellen mellom forskjellige land etter hvor mange innvandre de har? Jeg har ikke tilgang til undersøkelser av tilfeldige muslimer fra alle land og må bruke det beste jeg har, og det er uttaelsene til de muslimske organsisjonene. Tross alt skal de representere muslimer.

La oss ta USA som fikk masse europerisk innvandring. Førte det til en europarisering av USA, Selvfølgelig, men det gjorde ikke så mye. Vil det ikke være like naturlig at det samme vil skje i Europa om vi tar inn masse muslimske innvandre?

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes det at de har fått igjenom en form for sharia-domstol i england er bevis nok på at det fullt mulig at vi kan få det her og når muslimer blir i flertall.(Kilden er i en link lengre opp på siden)

Det man har i England er ikke en "sharia domstol", det man har, likhet med mange andre land, eren meglingsinstans. Om to parter er uenig i noe (f. eks. i en skilsmisse) kan de velge en meglinginstans isteden for å gå til retten. Begge parter må frivillig gå med på dette og "dommen" kan ikke gå i mot engelsk lov. Jøder i England har også en slik meglingsinstans uten at jeg har hørt noen rope opp om at jødene tar over England.

La oss ta USA som fikk masse europerisk innvandring. Førte det til en europarisering av USA, Selvfølgelig, men det gjorde ikke så mye. Vil det ikke være like naturlig at det samme vil skje i Europa om vi tar inn masse muslimske innvandre?

Nei, det ville ikke være naturlig. Først og fremst fordi du ikke kan sammenligne den europeiske "innvandringen" til Amerika med innvandring fra muslimske land til Europa.

Jeg har ikke tilgang til undersøkelser av tilfeldige muslimer fra alle land og må bruke det beste jeg har, og det er uttaelsene til de muslimske organsisjonene.

Da synes jeg det er rart at du velger å ignorer postere som ikke bare har tilgang til slike undersøkelser, men som også har postet dem.

Lenke til kommentar

Mastema:

1. Hvis jeg ikke kan sammenligne muslimsk innvandring med andre innvandringsgrupper bør du jammen meg ha en god grunn til at jeg ikke kan gjøre det. Det holder ikke å si at jeg ikke kan sammenligne dem. Hva er det som gjør muslimsk innvandring forskjellig? Fordi de er flinke til å interigere seg? Husk på at jeg brukte Europere til USA for å få et vestlig og enkelt eksempel. Faktisk kan jeg ikke komme på et eneste eksempel hvor dette ikke har skjedd. Hva er det som gjør muslimsk innvandring spesielt.

2. Jeg hadde ikke tittet på den, men den gir meg ikke de datene jeg ønsker. Jeg ønsker å se om det er riktig om land hvor prosentanndelen av muslimer er større, fører til Islamisering av landene. Siden muslimene er ganske liberale I Norge, vil det bety at land med høyere innvandringsprosent også vil ha mindre liberale muslimer ellers kan ikke de lovforslagene komme igjennom. Han ga meg bare dataene for Norge, og jeg kan ikke bruke den til å sammenligne med andre land. Jeg ønsker også mer spesifikke undersøkelser, som ber om deres mening i forskjellige saker.

Dermed er et mest naturlig å bruke de dataene vi har tilgang til, og det uttaelsene til organisasjonene for innvandre, og det er hvordan situasjonen er i forskjellige land etter hvor mange innvandre de har. Disse dataene sier klart at flere muslimer fører til mer islamisering.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Så hyggelig at vi får oppleve andre kulturer :)

Ja, for alle kulturer er likeverdige. La meg gjette, du liker å dra til utlandet for å oppleve 'andre eksotiske kulturer', men du mener at Norge skal miste alle kulturelle særtrekk?

Nei, det mener jeg ikke. Men det skader ikke med litt påvirkning fra andre. En herlig miks er å foretrekke ;)

Lenke til kommentar
Mastema:

1. Hvis jeg ikke kan sammenligne muslimsk innvandring med andre innvandringsgrupper bør du jammen meg ha en god grunn til at jeg ikke kan gjøre det. Det holder ikke å si at jeg ikke kan sammenligne dem. Hva er det som gjør muslimsk innvandring forskjellig? Fordi de er flinke til å interigere seg? Husk på at jeg brukte Europere til USA for å få et vestlig og enkelt eksempel.

Fordi muslimske innvandrere ikke smitter oss med kopper, noe som "innvandrerne" gjorde med indianerne og fordi muslimske innvandrere ikke putter oss i resertvater for å ta to grunner.

2. Jeg hadde ikke tittet på den, men den gir meg ikke de datene jeg ønsker. Jeg ønsker å se om det er riktig om land hvor prosentanndelen av muslimer er større, fører til Islamisering av landene. Siden muslimene er ganske liberale I Norge, vil det bety at land med høyere innvandringsprosent også vil ha mindre liberale muslimer ellers kan ikke de lovforslagene komme igjennom. Han ga meg bare dataene for Norge, og jeg kan ikke bruke den til å sammenligne med andre land. Jeg ønsker også mer spesifikke undersøkelser, som ber om deres mening i forskjellige saker.

Det har også blitt postet en undersøkelse som tok for seg muslimer fra hele verden hvor det kommmer klart fram at det store flertallet av muslimer ikke vil ha de tilstandene du beskriver.

Lenke til kommentar
1. Det hjelper ikke at muslimer for færre barn på lang sikt når det hele tiden ankommer nye muslimer med høyere fertilitet.

2. Muslimer gifter seg også tidligere enn de fleste etniske europeere noe som også høyner fødsels-raten deres.

3. Siden antall europeere raskt faller som følge av feminismens slakt av ekteskapet og manglende forståelse for biologiske/demografiske fakta hos europeere, kan muslimene komme i flertall selv med fallende befolkningsvekst blant muslimer.

1. Les artikkelen, raten synker i midtøsten også.

2. Og? Den synker fortsatt.

3. a) Vil ikke spore av her, men hva mener du med: "feminismens slakt av ekteskapet og manglende forståelse for biologiske/demografiske fakta hos europeere"? Er muslimene mer oppdaterte på den fronten?

b) Ser ikke ut som om dere er så glade i å ta hensyn til statistikk men her er et skjema over antallet muslimer i vest-europeiske land Tre, muligens fire, land der over 5% av befolkningen er muslimer. Akkurat hvor lang tid tror du det tar før de er i helhetlig flertall når du også tar med i betraktning at fødselsratene synker både i vest og øst?

Lenke til kommentar

Mastama: 1. Jeg snakker ikke om indianere og Europere. Jeg snakker om den andre innvandringsbølgen hvor det ikke skjedde, men de forandret absolutt kulturen. Jeg kan komme med en drøss av eksempler. Det finnes noen land som har fått flertall av muslimer og de har forandret kulturen sin veldig. Hva med når jødene flytte inn I Isreael. Det forandret kulturen veldig. Hva med den tredje innvandringsbølgen i USA hvor folk flyttet fra sørstatene til nordstatene forandret kulturen i nordstatene. Eneste grunnen til at jeg ikke klarer å komme med helt treffende eksempler er fordi at jeg ikke kan nok historie. Hva med at du kommer med et eksempel hvor over 50% innvandre har flyttet til et land, og de har ikke blitt mer eller mindre blitt forvandlet til hjemlandet? All historie viser at hvor flere innvandre man får i et land, hvor mer blir det landet lik innvandrerens hjemland. At du kan nekte for dette, er for meg ganske utrolig.

2. De hadde forskjellige spørsmål, og jeg visste ikke hva det innebar i å være radikal. I tilegg trenger jeg å se forskjellige land mot hverandre så jeg kan sammenligne om det har noe å si på meningene deres om innvandringsprosenten er høyere. F.eks. har du noen undersøkelser som viser mengden som ønsker segregert svømmeundervisning i vesttlige land med 0-10% innvandre, 10-20% innvandre, etc.? Tror ikke det nei, og da må vi bruke det vi har, og det er uttaelsene fra de som faktisk skal representere muslimer og situasjonen i landene etter hvor mange innvandre det er.

Radion: Befolkningsveksten i Norge øker mest fordi de flytter hit. At de er bare er et barn over gjennomsnittet av etniske norske vil forvererre effekten enda mer. Vi har ikke hatt innvandring så altfor lenge og allikavel er mengden med muslimske innvandre på over 5%. Vi har en innvandringsmengde på 15K dette året hvor ihvertfall 10K er muslimske. La oss si at vi beholder dette nivået. Da får vi iløpet av 50 år

50*10K+200K= 700K muslimske innvandre. Iløpet av 80 år vil vi få en million muslimske innvandre og hva om en del nordmenn har flyttet ut fordi det har blitt for mange innvandre og de har fødd færre barn, sånn at det er 2 millioner etniske nordmenn igjen, da begynner det å bli ganske mange. Bare tenk deg hvordan Oslo vil de ut da, med langt over 50% muslimske innvandre. Andre land har hatt enda større innvandring enn oss og kan oppleve muslimsk flertall innen 100 år. Hvis kulturen til muslimer ikke har forandret seg, kan dette lett ende opp ille.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
I Kirken lærer man ei og sprenge seg i lufta, men og framstå som et godt menneske, som tufter sine handliger på biblen.

I kirken lærer man akkurat det presten vil at du skal lære. Det har variert kraftig fra hvilken kirke det er snakk om. I kirken kan man lære om mye rart. Man kan lære å drive etnisk rensning av andre folkeslag, etnisk rensning av folk med annen religion, man kan lære terror, man kan lære å hate hedninger, homofile, kommunister og man kan bli med i pedofile grupper. Det finnes ingen begrensning.

Hva et godt menneske er finnes det ikke noe fasitt på. Hvertfall ikke i bibelen. Personlig anser jeg ikke et menneske som godt dersom han tufter sine handlinger på bibelen.

Dette sier jeg uten å være uenig i hovedbudskapet ditt. Bare ikke prøv å beskytt jesus-gærningene fordi du hater Islam.

Europa har tatt kollektivt selvmord før, den gangen kristendommen tok over. Vi er fortsatt her, for meg er det et bevis på at vi faktisk kommer til å overleve den tredje religiøse pestbølgen fra ørkenene.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Abigor: Jepp, det er jeg helt enig, og det er hva vi gjør nå. Vi krever at man skal stoppe å ta innvandre bare fordi vi føler synd på dem, og vi er i full gang i å overbevise resten av befolknignen. Vi klarer det nok, men vi må kjempe for det.

Nå husker jeg hvorfor jeg hadde litt anstrengt forhold til roberteh. Han sendte meg en hats-PM en gang.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Hvis det er lik at Muslimer frykter ekstreme muslimer, bør vel kanskje ikke "vi" frykte de som frykter?

Og er ikke demokratiets fremste forsvarsmekanisme demokratiet selv, der borgere uansett bakgrunn kan bidra til å utvikle samfunnet - og ikke anti-kommusime, anti-islam, anti-ditt og anti-datt?

Jeg tror det. Jeg har derfor ingen tro på at de som får opphold her vil ødelegge fundamentet for samfunnet de en gang ønsket å flytte til, det er rett og slett for dumt. Det er meningsløst å flykte fra Iran til Norge med formål om å gjøre Norge til Iran. Det logiske vil være at de bidrar til at dette samfunnet fremdeles vil være blant de beste i verden - om ikke annet så fordi det gavner dem selv.

Lenke til kommentar
I kirken lærer man akkurat det presten vil at du skal lære. Det har variert kraftig fra hvilken kirke det er snakk om. I kirken kan man lære om mye rart. Man kan lære å drive etnisk rensning av andre folkeslag, etnisk rensning av folk med annen religion, man kan lære terror, man kan lære å hate hedninger, homofile, kommunister og man kan bli med i pedofile grupper. Det finnes ingen begrensning.

I ekstreme tilfeller er jeg enig at kirken kanskje ikke har bidratt til en bedre verden. Men Norge har (nesten) alltid vært et kristent land, må man nevne kirken i slike debatter, selvom den kanskje ikke er så relevant som den engang var.

Dette sier jeg uten å være uenig i hovedbudskapet ditt. Bare ikke prøv å beskytt jesus-gærningene fordi du hater Islam.

Det, er bra! Har ikke beskyttet jesus-gærningene (!), men har prøvd og trekke noen skiller. Se hvor vi er i forhold til islam! Selv om kirken kanskje ikke bare har vært bra, har vi i allefall som et kristent land kommer vesentlig lengere enn det de har. Dette kan bli reversert hvis islam og muslimer tar over. At enkelte ikke ser det, er rart!

Lenke til kommentar
I Kirken lærer man ei og sprenge seg i lufta, men og framstå som et godt menneske, som tufter sine handliger på biblen.

Alt dette kan du også lære på Rimi. Har lite å gjøre med kristendom å gjøre, og mye med gale fanatikere å gjøre. ;) Er ikke kristen selv, men følte bare du måtte arresteres litt ;)

Lenke til kommentar
Når vi ser at når vi får flere muslimer inn i landene våres, hvor nærmere kommer vi til situasjonen som Dark beskriver, mener jeg at vi bør være på vakt. F.eks. i Sverige som har dobbelt så mange muslimske innvandre som oss, ca 15%. De får større krav enn oss http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/04/28/464725.html . De kravene var ikke satt av noen ekstremister, men forbundet for muslimer. Vi vil selvfølgelig ikke godta det når de er i mindretall, men hvis de blir i flertall kommer slike forslag til å bli vedtatt og andre forslag som er enda verre vil komme på bordet.

Hvis jeg hadde vært litt yngre og fikk oppleve dette, ville jeg sannsynligvis ha flyttet til et annet land hvor de ikke tok inn muslimsk innvandring, som f.eks. Japan eller New Zeland. Dette vil være med på å forverre problemet ytterligere og fører til enda flere lover som vi ser i midtøsten.

Jeg vil si at vi har nok muslimsk innvandring for øyeblikket. Hvis vi ønsker et mer farget selskap, må vi få alle verdens kulturer til å komme hit, ikke bare muslimer. Dette er ikke farget, men grått selskap.

Kravene sine? Har det falt noen inn, altså i denne tråden, at slike "regler" som islamske forbundet i sverige krever i praksis fungerer med at Imamer øker kontrollen over "sine".

Effektivt gjør det folk som er født inn i den religionen til deres slaver.

Så er det noen som har tenkt på at dette er "presteskapets" ønske om å få sekulær makt... Dette burde selvfølgelig være forbudt... Men jeg tviler sterkt på at en milliard mennesker som kan betegnes som "muslimer" står samlet om dette, i denne tråden så blir dette begrepet brukt nærmest synonymt med en organisasjon. De fleste "muslimer" i verden blir uansett undertrykket av presteskapet i de respektive landene de lever i...

Uansett, hvis dere nå snakker om etnisistet og ikke religion, siden afriaknere også kan være kristne, og siden det finnes europeiske muslimer på balkan. Den eneste måten Europeerne kunne komme i mindretall på var hvis alle land begynte å ha "åpne" dører til alle som ville komme inn, eller hvis europeere sluttet å lage barn. Hva gjelder lage barn så burde staten sørge for, gjennom "premier/velferd" at de fleste har 2-3 barn... Og minus de som dør, eller er sterile vil fødselsraten da holde seg på 2,1..... Norge har vel nesten 2,1 barn per kvinne, de andre landene sliter mer med dette, og dette har dere/vi[siden jeg er innvandrer men europeer, vel bosnier] å takke oss/dere selv for..

Folk bruker penger på dritt, og barn i dag har merkeklær og gudvet hva, snakker om stor-Oslo, samtidig er folk mindre solidariske med hverandre... og de fleste land i europa har dårlige velferdsorninger som gjør det vanskelig å ha "normal" standard samtidig som en har barn.....

Europa har tatt kollektivt selvmord før, den gangen kristendommen tok over. Vi er fortsatt her, for meg er det et bevis på at vi faktisk kommer til å overleve den tredje religiøse pestbølgen fra ørkenene
kristendommen og islam har vel det til felles, at hvis en velger å praktisere dem til punkt å prikke, så havner en fort i middelalderen...

Har vel bare vært to pestbølger fra ørkenen... jødene prøvde aldri å konvertere andre, så de teller vi ikke med....

Endret av BannanMannen
Lenke til kommentar
Alt går seg til, og folk venner seg til det. Tenk på tidsperspektivet. Uansett vil både jeg og du være daue innen den tid, så who cares?

Islam går seg ikke til, det kommer ikke til og rikke seg en millimeter. Mulig jeg er dau som en sild innen den tid, men jeg bryr meg uansett. Jeg vil ikke at mine eventuelle barn og barnebarn skal måtte finne seg i sharia og ekstrem islam, hvis det går så langt. De skal ikke undertrykkes og måtte gå med hijab eller burka. Så jo, jeg bryr meg og det burde du gjøre og...

E: Feil i kode

Endret av roberteh
Lenke til kommentar

BannanMannen: Vi er ikke interesert i hva folk mener, men hva det fører til. Spørsmålet er om masse muslimsk innvandring fører til at Europeriske land blir mer lik land i midt-østen. Du sier jo selv at muslimsk styrer har en tendens til å overkjøre folket, men da sier du også selv at det har mye mer å si hva organisasjonen for muslimer krever.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
BannanMannen: Vi er ikke interesert i hva folk mener, men hva det fører til. Spørsmålet er om masse muslimsk innvandring fører til at Europeriske land blir mer lik land i midt-østen. Du sier jo selv at muslimsk styrer har en tendens til å overkjøre folket, men da sier du også selv at det har mye mer å si hva organisasjonen for muslimer krever.

et hvert teokratisk styre overkjører folket, folk som tror blindt på bibelen/koranen pleier ikke å ha referendum om ting... som jeg sa, bare ha en sekulær stat/samfunn, ban enhver form for religiøs ekstremisme, thats it..

hva gjelder antall barn hos europeere... bare lag flere.. dette burde egentlig samfunnet ta seg av, siden det må legges til rette for det...

er vel allerde et problem for de som er født inn i disse miljøene, for å gi deg et bilde, så er "ghetto" delene av sverige veldig like en liten bygd hvor noen ala knutby pastoren styrer livet til alt og alle....

uansett, finnes steder hvor du har "normal" islam, tingen er, at enhver religion, hvis praktisert "riktig" bare vil føre med seg middelalder tilstander....

så dette er to helt forskjellige ting, snakker du om sekulæritet[stavet feil?], eller snakker du om at europeere ikke har nok barn?

Endret av BannanMannen
Lenke til kommentar
Hva gjelder innvandring, og frykten for at Europeere, jeg vil anta at man med Europeere mener hvite mennekser slik de ser ut fra nordkapp til middelhavet... skal bli i mindretall på sitt eget kontinent.. lag flere barn da... alle som er friske og har jobb burde da være i stand til å sette 2,1 barn på en kvinne....

Problemet som forskere og Schrodingers Katt fastslo var blandt annet at kvinner i vesten var ofte mer opptatt av jobb og karriere, derfor den lave fødsels raten bland vestlige kvinner. Dette er bare en del av problemet, men viser at hvis ikke den jevne Europeer får flere barn og den massive innvandringer fra muslimske land opprettholdes, vil de (og vi) bli i mindretall i nær framtid...

Endret av roberteh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...