Dzeko Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 lol. Ja, muslimer kommer til å ta over verden. FARLIG FARLIG FARLIG! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 lets fuck for christianity! Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Noe positivt: Muslimer som har gått over til ??ateisme?? har økt flere hundre prosent de siste 50 årene, og øker fortsatt. Europeiske land har begynt og bli strengere... og den filmen er overdrevet, det står t.o.m på den Keep up the good work RWS Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Bra innlegg RWS. Har ikke sjekke kilder bak filmen, eller hvor sann den er. Men om islam er like ille som jeg og RWS tror, så er det et stort problem. Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Folk overdriver problemene med innvanding og islam, muslimene som går på min skole (som sikkert er noe slikt som 30% av elevene) er ikke noe mer slemme, ekstreme eller voldelige enn de kristne. De er faktisk helt vanlige nordmenn slik som alle andre, selvfølgelig finnes det tullinger, men det er ikke unikt for islam, det finnes ateistiske tullinger også. Når en imam gråter fordi jenter og gutter har gym sammen i Norge, har folk tendens til å kun se imamen. Og ikke alle muslimene som står sammen med oss andre og rister på hodet av det han sier. Endret 29. oktober 2009 av No0en Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Folk overdriver problemene med innvanding og islam, muslimene som går på min skole (som sikkert er noe slikt som 30% av elevene) er ikke noe mer slemme, ekstreme eller voldelige enn de kristne. De er faktisk helt vanlige nordmenn slik som alle andre, selvfølgelig finnes det tullinger, men det er ikke unikt for islam, det finnes ateistiske tullinger også. Når en imam gråter fordi jenter og gutter har gym sammen i Norge, har folk tendens til å kun se imamen. Og ikke alle muslimene som står sammen med oss andre og rister på hodet av det han sier. Common sence regjerer ikke på diskusjon.no, men flertallet. Og flertallet mener at muslimer er farlige og onde. Can't do anything about it Fremmedfrykten er lik 1000 her inne. Og bare vent. Snart kommer det en eller annen tulling som bruker Taliban som eksempel på Islam, og alle verdens muslimer. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Ja, kjør på med å skape et fiendebilde andre veien. Det hjelper virkelig. Nei, muslimer generelt er selvsagt hverken farlige eller "onde". Frykten for at de skal "ta over" Europa er også sterkt overdrevet. Men når det er sagt - de ser ikke ut til å være så glade i demokrati i en del muslimske land da. Eller i ytringsfrihet. Eller i rettigheter for kvinner som kan ta fra menn kontroll. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Alle har vel sett Men in Black? Jeg skulle ønske jeg hadde ei slik penn de bruker der. Som bare visker bort deler av hukommelsen. Jeg ville brukt den til å fjerne minnet om religion fra hodene på alle. Og særlig islam. Ah, det hadde hjulpet. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Og flertallet mener at muslimer er farlige og onde. Can't do anything about it Fremmedfrykten er lik 1000 her inne. Og bare vent. Snart kommer det en eller annen tulling som bruker Taliban som eksempel på Islam, og alle verdens muslimer. Nei, problemet med innvandring kan ikke og er ikke overdrevet. Vi kan jo alle gjøre som deg og skrike opp om rasisme og lignende hver gang noen nervner innvandring og se hvor det leder oss? Du lager jo Prior ut av en fjør du jo.... Fint at du nevner taliban, for jeg har lurt på hvor lenge de skal få holde på før den "vanlige" muslimen griper inn og stopper dem.... Det har ikke skjedd enda, (selv om det er muslimer det stort sett går utover....) , noe som faktisk vil si at taliban har ihvertfall en viss støtte hos resten av den muslimske verden. Når vi da ser på TV at den vanlige muslimen i gata jubler etter at taliban har "lykkes" med å ta et terrormål er det jo sundt å begynne å lure? Eller skal vi bruke taktikken din her også og skrike opp så fort noen nevner taliban, at det er en misforstått, men allright gruppe menn som ikke vil noen noe vondt og som vi aldeles ikke har noen grunn til å se ned på selv om de sprenger sine egne trosfeller, (stort sett), til helvette? Islam gjennomsyres av løgner og skulle ikke vært innvolvert i politikk i det hele tatt. Problemet til muslimer at at islam ER politikk, det ER straffe utmåling, det ER leveregler og det er det som bestemmer alt i hverdagen. .... De burde faktisk gjøre som vi har gjort i Europa, la gudetro være adskilt politikk og andre aspekter i samfunnet og bygget samfunnet opp på rettferdighet isteden for håpløse gudeønsker, eller det noen tror er gude ønsker.... og gjort troen sin privat, ute av den offentlige sfæren.... Det må være lov til å stille spørsmål ved muslimer og problemene som følger UTEN å skrike opp om rasisme eller urettferdig behandling, syntes du ikke? Eller skal vi bare legge oss på rygg og vente på at den islamske glansperioden skal komme å ta oss og bare glemme det samfunnet vi har i dag, som inkluderer ALLE og ikke bare religiøse tullinger? (Den islamske glansperioden vil aldri komme med dagens islam, men det er lov å håpe?) Endret 30. oktober 2009 av RWS Lenke til kommentar
Mester_B Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Og på samme måte burde man vel ikke kunne helgardere seg med å henvise til politisk korrekthet og rasismehysteri? Det må vel være lov å påpeke de tilfeller hvor debattanter blir direkte ufine eller stigmatiserende, synes du ikke? For ordens skyld kan jeg ikke se du eller noen andre i denne tråden har tråkket over noen grense. Det jeg ikke ser, er hvor alle de hysteriske antirasistene gjemmer seg. Jeg vet ikke hvor ofte folk debatterer med SOS rasisme, men mitt skjønn bærer ikke de fleste diskusjonfora preg av reprimander hver gang noen kritisere muslimer eller innvandringspolitikk. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Det er undertegnedes klare oppfatning at det finnes ivrig arbeidere på fjærfabrikkene på begge sider i denne som i andre debatter. Begge mener at det er den andre som overdriver og svartmaler, mens de selv bare sier det som det er... Sannheten er at det løper ribbede høns rundt på begge sider av hønsegården, og alle som en har lyst til å være dundyner. Det må være lov til å stille spørsmål ved muslimer og problemene som følger UTEN å skrike opp om rasisme eller urettferdig behandling, syntes du ikke? Selvsagt er det lov å stille spørsmål, i hvert fall her på forumet. Men her stilles bare unntaksvis spørsmål, her snakkes i og om absolutte sannheter. Det er synd, men kanskje uungåelig. Men for meg er altså det største problemet at man ikke ser bjelken i eget øye, bare splinten i andres. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå