Gå til innhold

Europas kollektive selvmord, flertall av Muslimer i Europa innen få år?


Anbefalte innlegg

Så tråden dreier seg utelukkende om kritiske innvendinger til muslimsk innvandring? Dvs. de som kommer med komparativ sammenligning er ikke velkommen? Da sier jeg takk for meg.

Tråden handler om hvordan det fremtidige Europa med et flertall av muslimer vil framstå, og hvordan vi kan bremse utviklingen, eller hva vi kan gjøre for og unngå kulturelle konflikter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så tråden dreier seg utelukkende om kritiske innvendinger til muslimsk innvandring? Dvs. de som kommer med komparativ sammenligning er ikke velkommen? Da sier jeg takk for meg.

Tråden handler om hvordan det fremtidige Europa med et flertall av muslimer vil framstå,

 

Hvordan vil et fremtidig europa med si 60% muslimer fremstå?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Så tråden dreier seg utelukkende om kritiske innvendinger til muslimsk innvandring? Dvs. de som kommer med komparativ sammenligning er ikke velkommen? Da sier jeg takk for meg.

Tråden handler om hvordan det fremtidige Europa med et flertall av muslimer vil framstå, og hvordan vi kan bremse utviklingen, eller hva vi kan gjøre for og unngå kulturelle konflikter.

 

Tråden handler om at du inviterer oss andre til å diskutere noens frykt for muslimer i fremtidens Europa sin stilling!? 

 

 

Den handler kanskje også om din sære frykt, men det hører etter min mening en annen tråd til!?

 

"Bremsing" er bare din realitet, jeg har min realitet, så derfor bør vi diskutere de få faktaene du baserer utsagnet på, enn å grave oss inn i dine personlige hypoteser.

 

:)  

Lenke til kommentar
Jeg for min del frykter slett ikke for dommedagsprofetiene, men ser bare frem til videre evolusjon.

 

"Videre evolusjon"? Så du mener at Islam og muslimer er overlegne Europa med demokrati og menneskerettigheter? Jeg tviler på at de fleste vil anse turen tilbake til middelalderen like festlig som deg.

 

Jeg ser forøvrig at denne tråden begynner som vanlig å gå over til enda et sted hvor venstreorienterte kan dra diskusjonen over fra Islam til Kristendommen, kan man ikke lage en egen tråd om dette isteden for å hele tiden blande problemstillingene? Forøvrig er muslimer i Europa et større problem enn kristne, om man da ikke regner de ultranasjonalistiske ortodokse kristne i Russland og lignende.

 

Hvordan vil et fremtidig Europa med si 60% muslimer fremstå?

 

Sharia-stater, flaggene blir designet om og får halvmåner. Alle ikke-muslimer og kvinner vil behandles som underlegne borgere, barbariske straffer vil bli tilatt, pedofili blir tilatt, konemishandling tilatt, dødsstraff for muslimske konvertitter, Jizya-skatt for alle vantro, ytringsfriheten blir fjernet totalt og kritikk av Muhammed/Islam = dødsstraff, daglige oppfordringer til Jihad og trening av terrorister/vantro om å konvertere til Islam, polarisering mellom ikke-muslimer og andre kan føre til borgerkrig og etnisk rensning, Europa allierer seg sammen med resten av den Islamske verden for å knuse USA og eventuelle andre motstandere, slavehandel kan igjen bli tilatt etc....

 

Kunne hjulpet å se på litt studier og statistikk før en kommer med dommedagsprofetier.

 

1. Det hjelper ikke at muslimer for færre barn på lang sikt når det hele tiden ankommer nye muslimer med høyere fertilitet.

 

2. Muslimer gifter seg også tidligere enn de fleste etniske europeere noe som også høyner fødsels-raten deres.

 

3. Siden antall europeere raskt faller som følge av feminismens slakt av ekteskapet og manglende forståelse for biologiske/demografiske fakta hos europeere, kan muslimene komme i flertall selv med fallende befolkningsvekst blant muslimer.

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Hvordan vil et fremtidig Europa med si 60% muslimer fremstå?

 

Sharia-stater, flaggene blir designet om og får halvmåner. Alle ikke-muslimer og kvinner vil behandles som underlegne borgere, barbariske straffer vil bli tilatt, pedofili blir tilatt, konemishandling tilatt, dødsstraff for muslimske konvertitter, Jizya-skatt for alle vantro, ytringsfriheten blir fjernet totalt og kritikk av Muhammed/Islam = dødsstraff, daglige oppfordringer til Jihad og trening av terrorister/vantro om å konvertere til Islam, polarisering mellom ikke-muslimer og andre kan føre til borgerkrig og etnisk rensning, Europa allierer seg sammen med resten av den Islamske verden for å knuse USA og eventuelle andre motstandere, slavehandel kan igjen bli tilatt etc....

 

Hvis det er dette du tror skal skje er jeg mer redd for deg enn for muslimer.

Lenke til kommentar

"Muslimer" er ikke en stor homogen masse, som noen her av en eller annen grunn velger å tro. På samme måte som "Kristne" ikke er det. Uansett, tviler på at innvandrere fra utenfor europa ville være i stand til å bli flertallet i Eruopa, og er sikkert på at de ikke ville være i stand til å danne stater...

 

Det er ikke noe problem med "Islam", den er bare en av en rekke religioner, som i mine øyne er like dumme... Problemet er at det i mange av disse landene er fundamentalister som har makten, det har vært muslimske sekulærister, feks. Kemal Pasha Ataturk, som ville skape en moderne stat, hvor religion bare var noe personlig...

 

Hva gjelder innvandring, og frykten for at Europeere, jeg vil anta at man med Europeere mener hvite mennekser slik de ser ut fra nordkapp til middelhavet... skal bli i mindretall på sitt eget kontinent.. lag flere barn da... masse penger blir sløst vekk på idiotiske ting "merkeklær" og gud vet hva... alle som er friske og har jobb burde da være i stand til å sette 2,1 barn på en kvinne....

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg for min del frykter slett ikke for dommedagsprofetiene, men ser bare frem til videre evolusjon.

 

"Videre evolusjon"? Så du mener at Islam og muslimer er overlegne Europa med demokrati og menneskerettigheter? Jeg tviler på at de fleste vil anse turen tilbake til middelalderen like festlig som deg.

 

 

 

Ikke servere stråmenn uten adekvat drikke til!

 

Poenget mitt er at skjæringspunktet mellom våre verdier kanskje er farbar felles vei til fremtiden.

 

"Fremtiden" er akkurat så festelig som du selv gjør den til, og den påstanden kom helt fra egen erfaring!?

 

:)

Lenke til kommentar
Det er ikke et personangrep, det er et meningsangrep. Du maler et utrolig urealistisk skrekkbilde.

 

Pisspreik, du stempler meg som en paranoid psykopat med sterke vranforestillinger.

 

Du mangler forøvrig etter det jeg ser kunnskapen til å stemple mitt scenario som et "urealistisk skrekkbilde" siden du mangler kunnskap om Islam.

 

Ikke servere stråmenn uten adekvat drikke til!

 

Stråmann? Jeg kritiserte din oppfatning om hvordan framtiden med muslimsk flertall vil bli/hva evolusjon er, så får du heller unnskylde meg om du synes jeg argumentere på en dårlig måte.

 

Poenget mitt er at skjæringspunktet mellom våre verdier kanskje er farbar felles vei til fremtiden.

 

Dette er desverre ikke godt nok for meg, personlig liker jeg ikke sjansespill når det kommer til den norske nasjonalstatens framtid.

 

"Fremtiden" er akkurat så festelig som du selv gjør den til, og den påstanden kom helt fra egen erfaring!?

 

I en slik framtid vi muligens går mot vil jeg enten delta i borgerkrig eller flykte landet, det er muligens derfor jeg ikke finner det så festelig. ;)

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Det er ikke et personangrep, det er et meningsangrep. Du maler et utrolig urealistisk skrekkbilde.

 

Pisspreik, du stempler meg som en paranoid psykopat med sterke vranforestillinger.

 

Du mangler forøvrig etter det jeg ser kunnskapen til å stemple mitt scenario som et "urealistisk skrekkbilde" siden du mangler kunnskap om Islam.

 

Dette er da på alle måter dine ord. Så godt som alle muslimer er akkuratt som oss. Vanlige folk som vil leve livet sitt. Det bildet du maler er noe helt annet, og fjernt fra virkeligheten. Hvis du mener det vil bli sånn får du fleske opp litt bevis.

Lenke til kommentar
Hvordan vil et fremtidig Europa med si 60% muslimer fremstå?

 

Sharia-stater, flaggene blir designet om og får halvmåner. Alle ikke-muslimer og kvinner vil behandles som underlegne borgere, barbariske straffer vil bli tilatt, pedofili blir tilatt, konemishandling tilatt, dødsstraff for muslimske konvertitter, Jizya-skatt for alle vantro, ytringsfriheten blir fjernet totalt og kritikk av Muhammed/Islam = dødsstraff, daglige oppfordringer til Jihad og trening av terrorister/vantro om å konvertere til Islam, polarisering mellom ikke-muslimer og andre kan føre til borgerkrig og etnisk rensning, Europa allierer seg sammen med resten av den Islamske verden for å knuse USA og eventuelle andre motstandere, slavehandel kan igjen bli tilatt etc....

 

Hvis det er dette du tror skal skje er jeg mer redd for deg enn for muslimer.

Dette er hva som skjer i muslimske stater. Det er ikke bare vesten som har problemer med å ta inn mulismer. De mislikes mer i Kina og Japan, og de er absolutt den mest forhatte gruppen fordi de stiller masse krav som de ikke får og dereter gjør terrorangrep fordi de ikke får innfridd kravene sine.

 

Når vi ser at når vi får flere muslimer inn i landene våres, hvor nærmere kommer vi til situasjonen som Dark beskriver, mener jeg at vi bør være på vakt. F.eks. i Sverige som har dobbelt så mange muslimske innvandre som oss, ca 15%. De får større krav enn oss http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/04/28/464725.html . De kravene var ikke satt av noen ekstremister, men forbundet for muslimer. Vi vil selvfølgelig ikke godta det når de er i mindretall, men hvis de blir i flertall kommer slike forslag til å bli vedtatt og andre forslag som er enda verre vil komme på bordet.

 

Hvis jeg hadde vært litt yngre og fikk oppleve dette, ville jeg sannsynligvis ha flyttet til et annet land hvor de ikke tok inn muslimsk innvandring, som f.eks. Japan eller New Zeland. Dette vil være med på å forverre problemet ytterligere og fører til enda flere lover som vi ser i midtøsten.

 

Jeg vil si at vi har nok muslimsk innvandring for øyeblikket. Hvis vi ønsker et mer farget selskap, må vi få alle verdens kulturer til å komme hit, ikke bare muslimer. Dette er ikke farget, men grått selskap.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Dette er da på alle måter dine ord. Så godt som alle muslimer er akkuratt som oss. Vanlige folk som vil leve livet sitt. Det bildet du maler er noe helt annet, og fjernt fra virkeligheten. Hvis du mener det vil bli sånn får du fleske opp litt bevis.

 

Fleske opp bevis? Kanskje det er på tide at du beviser at troende muslimer er akkurat som oss? Det er bare å sette seg inn i Koranen, Hadith, historie og artikler om radikalisering av muslimer i en rekke europeiske land samt demografi om du vil ha beviser, jeg driver ikke privatundervisning.

 

Skal se om jeg orker å poste en lang rekke med kilder en annen dag, men jeg begynner ærlig talt å bli lei av disse skyttergravsdiskusjonene som vanligvis ikke resulterer i at noen rikker seg en millimeter likevel.

Lenke til kommentar
[sharia-stater, flaggene blir designet om og får halvmåner. Alle ikke-muslimer og kvinner vil behandles som underlegne borgere, barbariske straffer vil bli tilatt, pedofili blir tilatt, konemishandling tilatt, dødsstraff for muslimske konvertitter, Jizya-skatt for alle vantro, ytringsfriheten blir fjernet totalt og kritikk av Muhammed/Islam = dødsstraff, daglige oppfordringer til Jihad og trening av terrorister/vantro om å konvertere til Islam, polarisering mellom ikke-muslimer og andre kan føre til borgerkrig og etnisk rensning, Europa allierer seg sammen med resten av den Islamske verden for å knuse USA og eventuelle andre motstandere, slavehandel kan igjen bli tilatt etc....

Dette er ikke engang tilfelle i alle muslimske land, den 'islamske verdenen' er heller ikke så forent som det du tror.

Lenke til kommentar
Dette er da på alle måter dine ord. Så godt som alle muslimer er akkuratt som oss. Vanlige folk som vil leve livet sitt. Det bildet du maler er noe helt annet, og fjernt fra virkeligheten. Hvis du mener det vil bli sånn får du fleske opp litt bevis.

 

Fleske opp bevis? Kanskje det er på tide at du beviser at troende muslimer er akkurat som oss? Det er bare å sette seg inn i Koranen, Hadith, historie og artikler om radikalisering av muslimer i en rekke europeiske land samt demografi om du vil ha beviser, jeg driver ikke privatundervisning.

 

 

Hva er formålet med en diskurs dersom man ikke trenger å bevise sine faktapåstander?

Lenke til kommentar
[sharia-stater, flaggene blir designet om og får halvmåner. Alle ikke-muslimer og kvinner vil behandles som underlegne borgere, barbariske straffer vil bli tilatt, pedofili blir tilatt, konemishandling tilatt, dødsstraff for muslimske konvertitter, Jizya-skatt for alle vantro, ytringsfriheten blir fjernet totalt og kritikk av Muhammed/Islam = dødsstraff, daglige oppfordringer til Jihad og trening av terrorister/vantro om å konvertere til Islam, polarisering mellom ikke-muslimer og andre kan føre til borgerkrig og etnisk rensning, Europa allierer seg sammen med resten av den Islamske verden for å knuse USA og eventuelle andre motstandere, slavehandel kan igjen bli tilatt etc....

Dette er ikke engang tilfelle i alle muslimske land, den 'islamske verdenen' er heller ikke så forent som det du tror.

Hva så om ikke alt er sant i alle muslimske land. Om vi bare får 1/4 av det han nevner er det katostrofe. Min forrige post handler om dette emnet, så les igjennom den også, takk.

Lenke til kommentar
Hva er formålet med en diskurs dersom man ikke trenger å bevise sine faktapåstander?

 

Jeg kan stille det samme spørsmålet til mine meningsmotstandere, hvorfor skal de alltid ha lov til å spytte ut sine påstander uten noen fakta, mens jeg må bevise hver eneste lille filleting?

 

Jeg føler meg forøvrig sliten og sulten og har dermed ikke lyst til å bruke enormt mye tid på dette for øyeblikket, skal revurdere situasjonen i morgen. ;)

Lenke til kommentar
Poenget mitt er at skjæringspunktet mellom våre verdier kanskje er farbar felles vei til fremtiden.

Men er jo det som er poenget PencilCase, tar muslimene over, og blir majoriteten også i Europa, kommer de til og kreve enevelde med alt det kommer til og innebære. Ytringsfrihet kan du bare glemme, diskusjoner som dette blir man fenglset for og kjæresten din må pakke seg inn til du ikke kjenner henne igjen. Framtiden er kanskje ikke like lovende?

 

E: Skriveleif

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
[sharia-stater, flaggene blir designet om og får halvmåner. Alle ikke-muslimer og kvinner vil behandles som underlegne borgere, barbariske straffer vil bli tilatt, pedofili blir tilatt, konemishandling tilatt, dødsstraff for muslimske konvertitter, Jizya-skatt for alle vantro, ytringsfriheten blir fjernet totalt og kritikk av Muhammed/Islam = dødsstraff, daglige oppfordringer til Jihad og trening av terrorister/vantro om å konvertere til Islam, polarisering mellom ikke-muslimer og andre kan føre til borgerkrig og etnisk rensning, Europa allierer seg sammen med resten av den Islamske verden for å knuse USA og eventuelle andre motstandere, slavehandel kan igjen bli tilatt etc....

Dette er ikke engang tilfelle i alle muslimske land, den 'islamske verdenen' er heller ikke så forent som det du tror.

Hva så om ikke alt er sant i alle muslimske land. Om vi bare får 1/4 av det han nevner er det katostrofe. Min forrige post handler om dette emnet, så les igjennom den også, takk.

Du har ennå tilgode å dokumentere at flertallet av muslimer i Europa faktisk vil ha disse tingene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...