Gå til innhold

Europas kollektive selvmord, flertall av Muslimer i Europa innen få år?


Anbefalte innlegg

I Kirken lærer man ei og sprenge seg i lufta, men og framstå som et godt menneske, som tufter sine handliger på biblen (I motsetning til i moskeer).

Her har jo du manipulert hva jeg har utalt!!! Dette er jo frekt som faen! Dette er dårlig. Dette viser bare nok en gang at dere pro innvandrings elskere aldri klarer og holde dere saklige. Blir kraftig provosert, som nevt tidligere, så tror jeg noen av dere har missforstått med vilje. Denne tråden hander ikke om etnisitet, men om hvordan vi kan bremse muslimenes "innvasjon" av Europa!

Jeg burde kanskje lagt til at det der var min kommentar. Om man går tilbake og ser på posten din og det du svarte på så er det åpenbart at det er dette du mener.

Endret av Thlom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har litt av en innleggshistorie på dette forumet, roberteh. Gullkorn som "En hver revolusjon vil etterlate seg døde mennesker, men tviler på at Norge er klart for noen stopp innvandring revolusjon, dessverre vil kanskje mange si?!". Kanskje du har noe på hjertet som du kan si i skikkelig klartekst?

 

Du sier at meningen med denne tråden er å finne ut hvordan 'vi kan bremse muslimenes "innvasjon" av Europa!', men du gir såvidt jeg kan se ingen grunn for hvorfor man absolutt må stoppe dette. Er det blodige konflikter du er redd for? Hovedreligionen i norge de siste hundre årene har ikke akkurat noen lysende historie hva blodbad angår. Kanskje den beste måten å unngå blodige konflikter på, er å ha mere integrering og sammensmelting av de forskjellige livssyn. Vestlig kultur gjør er nok på minst like stor (større?) innmars i muslimske land som det den arabiske kulturen er i europa. Bør det stoppes også?

Endret av arnegn
Lenke til kommentar

2-generasjonsinnvandrere får omtrent like få unger som oss bleikingene.

 

Dette betyr

 

1. At det tar laaang tid før muslimene evt får flertall, for vi bruker altså en generasjon på å lære dem hva kondom er og flertallet av kvinnene deres hva "karriere" er for noe.

2. At evt. overskudd altså må produseres i utlandet siden fruktbarheten for europeiskfødte folk er lav uansett religion.

 

Den samme grunnen til at vi er nødt til å ta inn innvandrere er altså grunnen til at vi sakte vil få et brunere Europa - men ikke så raskt som enkelte frykter.

 

Uansett tyder det meste på at vi får en massiv ressurskrise på jorden i løpet av de neste 10-30-50 åra..

Lenke til kommentar
Deg og meg, og vi andre som faktisk er opptatt av Norges kulturelle tradisjoner og opphav, og ikke de som er opptatt av og innføre sharia og islam i Norge.

 

Jeg er ikke opptatt av norges kulturelle tradisjoner og opphav.

 

Det er du sannsynligvis. Vi er i følge FN verdens beste samfunn å bo i, vi likestiller folk på tvers av kjønn og legning, samfunnet er åpent, vi har lite skille mellom de rikeste og de fattigste i samfunnet, etc.. Vi har et mer velfungerende samfunn enn alle verdens u-land, noe som neppe vedvarer hvis man slipper inn folk i stor skala med kulturell bakgrunn fra dysfunksjonelle samfunn. Det er ikke tilfeldig at vi har det sånn vi har det, det skyldes kulturen vår.

 

Forøvrig er 'Norge' et egennavn som skrives med stor forbokstav.

Lenke til kommentar

Ikke glem at muslimene ikke er jevnt fordelt. Oslo vil bli muslimsk lenge før resten av Norge. Det vil da kunne oppstå oppsplitting og konflikter likt det vi har sett i tidligere Jugoslavia. Ikke tro at et muslimsk Oslo vil gi fra seg rettene til olje, fisk og strøm uten kamp mot restnorge. Og om det fremdeles er noe igjen av oljefondet vil det også bli konflikt om det.

Lenke til kommentar
Så hyggelig at vi får oppleve andre kulturer :)

 

Ja, for alle kulturer er likeverdige. La meg gjette, du liker å dra til utlandet for å oppleve 'andre eksotiske kulturer', men du mener at Norge skal miste alle kulturelle særtrekk?

 

2-generasjonsinnvandrere får omtrent like få unger som oss bleikingene.

 

Det fordrer jo at man faktisk har andregenerasjonsinnvandrere, noe som en utstrakt bruk av ekteskap med slektninger fra foreldrenes hjemland ikke bidrar til.

Lenke til kommentar
Jeg burde kanskje lagt til at det der var min kommentar. Om man går tilbake og ser på posten din og det du svarte på så er det åpenbart at det er dette du mener.

Om det er åpenbart eller ei, er ikke opp til deg og bestemme, jeg vil ha meg fritatt for at andre legger ordene i munnen på meg.

 

Du har litt av en innleggshistorie på dette forumet, roberteh. Gullkorn som "En hver revolusjon vil etterlate seg døde mennesker, men tviler på at Norge er klart for noen stopp innvandring revolusjon, dessverre vil kanskje mange si?!". Kanskje du har noe på hjertet som du kan si i skikkelig klartekst?

Hva??? Gullkorn. Inleggshistorie? Jeg har ikke utalt noe av dette, kan du være så snill og vise meg hvor jeg har utalt dette? Har aldri nevnt dette. Fint om dere prøver og ta ballen og ikke mannen.

 

Er det blodige konflikter du er redd for? Hovedreligionen i norge de siste hundre årene har ikke akkurat noen lysende historie hva blodbad angår. Kanskje den beste måten å unngå blodige konflikter på, er å ha mere integrering og sammensmelting av de forskjellige livssyn.

Ja, blandt annet. Kulturkollisjonene blir til slutt så store at det blir så store konflikter at det kan ende med blodige konflikter, selvom undertegnede også innser at dette ikke kommer til og skje med det første, noe som heller ikke er ønskelig, hvis noen skulle tro det. Integrering er kjempe viktig, men dessverre ikke god nok verken i Europa eller i Norge, dette skylles til dels dårlig politikk, men også stor motvilje blandt innvandrerne selv.

 

Ser at roberteh hoppet over undersøkelsene jeg tok opp i innlegget mitt. Convenient. Passet vel ikke helt inn i propagandaen?

Nei, leste gjennom det, men disse undersøkelsene er relativt "ubetydlige" i den store sammenheng, da meninger av denne typen fordandrer seg relativt fort med hva som skjer i verden. Men leste gjennom det, driver heller ikke med propaganda, men prøver og få en saklig og konstruktiv debatt rundt dette :wallbash:

 

E: arnegn: Ja, du har faktisk rett. Beklager! Ikke så lett og huske alle poster. Har faktisk utalt dette, men her har du tatt posten ut av sammenheng. Er vel heller ikke noe "gullkorn"?!

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
Ikke glem at muslimene ikke er jevnt fordelt. Oslo vil bli muslimsk lenge før resten av Norge. Det vil da kunne oppstå oppsplitting og konflikter likt det vi har sett i tidligere Jugoslavia. Ikke tro at et muslimsk Oslo vil gi fra seg rettene til olje, fisk og strøm uten kamp mot restnorge. Og om det fremdeles er noe igjen av oljefondet vil det også bli konflikt om det.
Enig (vel, i prinsippet), det vil være veldig uheldig å ha en segregering av norge der fremmedkulturelle bor ett sted og etnisk norske bor et annet sted (som er slik det utvikler seg mot). Hvis nye nordmenn ikke blir skikkelig integrert i samfunnet og i stedet danner lommer rundt omkring, så vil det bare skape mere fremmedfrykt (på begge sider) og konflikt. Jeg tror at det beste for verden på lang sikt er en utvanning av alle kulturer, der man får visket vekk skarpe motsetninger. Og inn/utvandring er en av måtene å få til det på. Men det må gjøres gradvis. Endret av arnegn
Lenke til kommentar
Ikke glem at muslimene ikke er jevnt fordelt. Oslo vil bli muslimsk lenge før resten av Norge. Det vil da kunne oppstå oppsplitting og konflikter likt det vi har sett i tidligere Jugoslavia. Ikke tro at et muslimsk Oslo vil gi fra seg rettene til olje, fisk og strøm uten kamp mot restnorge. Og om det fremdeles er noe igjen av oljefondet vil det også bli konflikt om det.

 

Er det ikke slitsomt å gå rundt med slike falske fiendebilder i hodet?

Lenke til kommentar

akkurat denne debatten er høyst interessant og reel. Vi kan ta England som et eksempel på hvordan Norge kan bli i fremtiden. Der går det faktisk i feil retning når det gjelder integrering, der er unge muslimer mer religiøst radikale enn sine foreldre. Det skapes parallelle samfunn i England, nå har de også sitt eget sharia domstol, nylig fikk de lov til å bruke sin egen domstol gjennom en lov fra staten.

 

Det er altså sharialover i england? vi lever i interessante tider, og hvis denne utviklingen fortsetter kommer det til å bli borgerkrig i Frankrike og i England. Bare se på opptøyene i paris i 2005. Tenk deg dobbelt så mange mennesker med automatvåpen, der har du en borgerkrig. Grunnen til at det kan bli borgerkrig er fordi muslimer blir en større og større del av befolkningen og pga. at de ikke integrerer seg ordentlig kommer det bare til å bli mer og mer konflikter.

 

http://www.guardian.co.uk/uk/2007/jan/29/thinktanks.religion

 

 

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/c...icle4749183.ece

 

krav som dette kommer det til å bli mer av i fremtiden etterhvert som det blir flere muslimer se linken under.

 

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/london/7593764.stm

 

Edit:

De som er interessert i den demografiske utviklingen kan se denne artikkelen

 

http://www.opinionjournal.com/extra/?id=110007760

 

sitat fra slutten av artikkelen:

 

 

"What do you leave behind?" asked Tony Blair. There will only be very few and very old ethnic Germans and French and Italians by the midpoint of this century. What will they leave behind? Territories that happen to bear their names and keep up some of the old buildings? Or will the dying European races understand that the only legacy that matters is whether the peoples who will live in those lands after them are reconciled to pluralist, liberal democracy? It's the demography, stupid. And, if they can't muster the will to change course, then "What do you leave behind?" is the only question that matters.

Endret av saladin89
Lenke til kommentar

noe jeg syns er veldig merkelig er at det er sååå mange hvite som er sånn super anti rasistiske hvis dere skjønner hva jeg mener. sånne som ikke føler noen nasjonal eller entisk tilhørighet. sånne som mener at det er helt greit at det blir flertall av muslimer i norge (mørkhudede) selvom jeg syns at mørkhudede er helt vanlige mennesker som deg og meg og har ingen ting i mot dem sså har jeg den lille nasjonale følelsen med at jeg syns det er forkastlig hvis ikke "nordmenn" er flertall i norge.. jaja nå kommer en super duper anirasist og sier "men hva er en nordmann osv..." dere skjønner godt hva jeg mener. påenget er at jeg er skråsikker på at i ALLE land som feks. pakistan.. ja la oss si alle land der mørkhudede "kommer fra" vil de aldri tillate at det er majoritet av hvite... det er ikke rasistisk å mene at "nordmenn" altså hvite (må huske å presisere dette for super duper antirasistene) burde ha en majoritet i norge.. vær så snill å si meg hvorfor dere mener at mørkhudede like så godt kan være majoritet i norge..

Lenke til kommentar
Så hyggelig at vi får oppleve andre kulturer :)

 

Hvis "andre kulturer" er det samme som "Islam" og eventuelt andre hatefulle budskap vil jeg helst ikke "oppleve andre kulturer", da dette vil føre Norge i en svært feil retning etter min mening fordi jeg ikke er en kultur/moral relativist.

 

 

En muslimsk majoritet er uten tvil en svært reel trussel mot demokratiet, nasjonalstaten Norge og norsk kultur. Jeg leste artikkelen og må si at jeg ikke er overrasket over hvor lite den jevne forsker bryr seg om sine landsmenn, noe som fremgår av deres motvilje til å ta en skikkelig debatt angående demografiske fakta jfr Norsk innvandrerforskning er feig.

 

Morsomt også at de samme personene som støtter multikulturisme og ofte er fantiske anti-rasister er de samme som trekker på skuldrene og er likegyldige til at europeisk kultur og genetisk egenart kan gå tapt. Hvorfor er det greit at europisk kultur/genetisk egenart går tapt, mens det er feil at fks afrikansk stammekultur går tapt ved kolonialisering? Hvorfor mener de samme menneskene som er for et multikulturelt og "fargerikt" samfunn, at det er positivt/likegyldig om samfunnet blir mindre "fargerikt"? Er imperialisme greit hvis det er ikke-vestlige land som står for den? Hvorfor blir kristendommen/kristne daglig spottet og kritisert, mens Islam og muslimer skal bli spart for all kritikk?

 

Islamske land har jo vist at de ikke respekterer grunnleggende menneskerettigheter, hvis de gjorde det tviler jeg på at de hadde trengt sin Kairo-erklæring, som de adopterte via OIC.

Det er ikke vanskelig å forstå at mennesker fra land hvor synet på hva demokrati er svært annerledes enn vårt syn og som har en religion som støtter opp om dette synet, ikke nødvendigvis vil si at demokratiet er ønskelig. Dermed er det et helt legitimt spørsmål om demokratiet vil bestå i sin nåværende form ved et muslimsk flertall, Koranen mangler tross alt et skille mellom religion og stat, ulikt fks bibelen.

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Ikke glem at muslimene ikke er jevnt fordelt. Oslo vil bli muslimsk lenge før resten av Norge. Det vil da kunne oppstå oppsplitting og konflikter likt det vi har sett i tidligere Jugoslavia. Ikke tro at et muslimsk Oslo vil gi fra seg rettene til olje, fisk og strøm uten kamp mot restnorge. Og om det fremdeles er noe igjen av oljefondet vil det også bli konflikt om det.
Er det ikke slitsomt å gå rundt med slike falske fiendebilder i hodet?
Jeg er vant til at sosialister er korttenkte og sjelden tenker over konsekvensene av sin politikk, men nøyaktiv hva av det jeg sa mener du er uriktig eller urealistisk?

a) Det er mye større andel muslimer i Oslo enn i resten av Norge

b) Andelen muslimer øker i Oslo

c) Når andelen muslimer i et begrenet område øker blir det stadig mere konflikter med den ikke-muslimske befolkningen i området og med områdene rundt.

d) Når det oppstår etniske eller religiøse konfilkter mellom klart geografisk begrensede områder kan det komme krav om oppretting av forskjellige stater.

e) Når en stat splittes kan det oppstå konflikter om naturressurser og spesielt verdifulle områder.

 

Eller kanskje det er mer behagelig for deg å fortsette å leke struts med hodet i sanden?

Lenke til kommentar
Hvis nye nordmenn ikke blir skikkelig integrert i samfunnet og i stedet danner lommer rundt omkring, så vil det bare skape mere fremmedfrykt (på begge sider) og konflikt. Jeg tror at det beste for verden på lang sikt er en utvanning av alle kulturer, der man får visket vekk skarpe motsetninger. Og inn/utvandring er en av måtene å få til det på. Men det må gjøres gradvis.

Har markert et setning jeg finner høyst relevant for den politiske tankegangen til de som styrer oss, tror det akkurat det de også tenker. At vi alle skal bli en "klump", helt uten opphav og kulturelle tradisjoner! Vi skal bare gå rundt og glemme alt om hvor vi faktisk kommer fra, men heller bare late som alt skal være så flott og fargeblindt... Jeg mener at dette IKKE er og foretrekke.

Lenke til kommentar
Hehe, ojoj :) Er ikke lett og debattere med dere! Prøver bare og sette søkelyset på noe jeg så på TV, og som jeg finner skremmende. Jeg liker ikke tanken på at flertallet av mennsker i Europa kan bli muslimer, og jeg lurer på hvordan vi faktisk kan bremse eller stoppe dette. Er det så galt og mene? Og når der gjelder kristne selvmordsbombere har jeg aldri verken hørt eller bevintnet dette :roll:

 

E: Og hvorfor er jeg en "rabiat islamofob", fordi jeg setter søkelyset på dette?

 

Selv hadde jeg foretrukket et moderat Europa uten at noen religiøse dogmer var i flertall. Er det ikke like skremmende at kristendommen allerede er i flertall da? Det beste man kan gjøre er å være flinke til å opplyse befolkningen om vitenskap og holde kirka moderat, som har vært veldig suksessfult i noen deler av Europa.

 

Jeg er svært kritisk til Islam, og jeg tror det er mulig at det kan føre til unødvendige konflikter i fremtiden. Vi får håpe at de fremtidlige vestlige muslimske generasjonene gradvis modererer seg og blir flinkere til å være skeptiske og stille spørsmål om diverse deler av religionen sin.

Lenke til kommentar
Er det ikke like skremmende at kristendommen allerede er i flertall da?
Det største problemet var perioden med innføring og moderering av kristendommen i Europa som var meget blodig. Ser man på hva som har skjedd i de områdene som har blitt muslimske er det ingenting som tyder på at innføringen av Islam i Europa vil bli mindre blodig.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...