mlwirak Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg lurer på om jeg skal slå sammen minikamera kategorien med digitalkamera-kategorien. Det er jo ikke så stor aktivitet her som det var i glansdagene til Mustek GSmart 2. Hva synes dere? MLW Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Det høres ut som en grei idè. Lenke til kommentar
kikken Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Litt dumt igrunn fordi det da kan bli vanskelig å skjelne innspill angående minikameraene.. Men men det er bare mitt syn da. Er det noe stort problem å ha denne posten da rent praktisk? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Nei, det er ikke noe stort problem. Men mange skjønner nok ikke hva denne kategorien er til, og det er mange som poster meldinger som skulle vært i minikamera i digitalkamera-kategorien. MLW Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 kunne ikke laget nye lenker fra selve digitalkamera-forumet? Da kunne vi også laget lenker til andre prisklasser også. Det er så kjipt å legge ut sp.mål angående Canons nyeste digitalspeilrefleks og så får man svar fra en som er mye yngre og egentlig ikke har peiling. Litt slem der ja. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Det går dessverre ikke an å lage slik under-kategorier. MLW Lenke til kommentar
kikken Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Håper uansett du velger å beholde denne kategorien. Jeg er jo en av de som begynte å mase om den en gang i tiden... Lenke til kommentar
muffe Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Behold den! Det er greit å få fjernet mini-kameraene, som jo egentlig bare et leketøy, fra de "ordentlige" kameraene. Lenke til kommentar
dragon9 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 NEEEEEEI! IKKE LEGG NED MINIKAMERA KATEGORIEN! JEG TRENGER DEN AV OG TIL, SÅ BEHOLD DEN...vær så snill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå