Gå til innhold

Bestille fra elfa

Anbefalte innlegg

Skal bestille noen smågreier fra nettbutikken elfa, men når jeg går til handlevognen står det et obligatorisk felt hvor du må skrive inn din "ordrereferense". Hva er denne ordrereferansen?

Og hvis man prøver og lage seg en konto på deres netthandel må man ha en bedrift?

Kan ikke privatpersoner handle på elfa sin nettbutikk?

Endret av flesvik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På ordrereferanse kan du jo skrive inn f.eks en stk kondensator e.l, det er bare for og lettere skille ut ordren fra mengden for de som bestiller ofte.

Kan tenkes Elfa kun selger til bedrifter, har full forståelse for at de ikke gidder og forholde seg til forbrukerkjøpsloven.

Men og skaffe seg et organisasjonsnummer er gratis, og med ett slik ett er man pr definisjon en bedrift.

Endret av agvg
Lenke til kommentar
Folk bør være klar over at Elfa er mildt sagt rådyre på mange ting. Ofte opererer de med priser 10 til 15 ganger normal pris. Jeg anbefaler kompotek.no, selv om de også er gangske dyre, eller nettbutikker i USA og England. De har som regel normale priser.

Er klar over det, men grunnen til at de kan gjøre dette er jo at de har nærmest monopol på elektronikk i Norge og jeg gidder ihvertfall ikke og bestille fra andre land enn Norge når det kunn er snakk om småting (og det er det sikkert mange fler enn meg som tenker => elfa kan fortsette og ta sinnsyke priser uten og miste så mange kunder)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...