chris300 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Fikk tatt noen bilder da jeg var i Egypt for noen uker siden å kunne tenkt meg kritikk på noen av dem. All kritikk mottas med takk. Bilde 1: Søylene i karnak tempelet (72stk ialt). Bilde 2: Hotelbassenget 04.30 om morgenen. Bilde 3: Nattbilde av det samme bassenget. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Det siste bildet blir litt for mye reklame for pakkereiser, men de to andre har mer fotografisk verdi for meg. Det av bassenget er ganske tomt, men nyansene gjør et jeg liker det litt. Det samme gjelder bildet av søylene. Ingen av bildene er store mesterverk, men du har iallefall kommet hjem med to bilder som holder en viss kvalitet. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er for så vidt enig med PM, men tror bildet 2 kunne vært bedre med spektakulær himmel som reflektertes ned i vannet. Men som det er nå er det et greit bilde.i tillegg får jeg en følelse av skjevhet, kan det stemme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå