Gå til innhold

Photoshop 7.0 med irriterendes åpningsmeldinger

Anbefalte innlegg

Jeg har fått på noen dumme åpningsmeldinger i PS 7.0 som jeg må klikke meg igjennom før jeg starter programmet. Det kommer av at jeg lastet ned en plug-in som er for andre PS versjoner (Elements 5.0 som jeg fikk med ny scanner)og som ikke kan brukes med min PS versjon. Vet jeg sikkert får de bort ved å avinstallere/reinstallere min PS, men tenkte å unngå det. Min PS 7.0 er helt i orden, men det er bare at jeg må klikke meg igjennom med OK på tre meldinger før den starter. (Bl.a AXE8SharedExpat.dll...finnes ikke, og "Kunne ikke laste inn FastCore-rutiner modulen fordi den ikke fungerer med denne versjonen av PS). Er det noen måte jeg kan få bort disse åpningsmeldingene på, uten å installere PS 7.0 på nytt.

RandiA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uppss..det der har jeg aldri gjort nei. (Jeg kjører jevnlig CCleaner og AdAware da, men hjelper ikke for slikt det). Nå prøvde jeg to slike programmer. Ingen er gratis. Og ved prøving fant det ene ca 2000 problemer, det andre 1200 problemer.Jeg beholdt det ene:Registry Medic 2008. Men problemet er at du må scanne og ta bort bare 5 om gangen når du har en fri versjon. Nå har jeg kommet ned til 812 problemer, og den saken på PS har ikke gått bort nei. Det er tidkrevende med scanning for hver 5.man sletter/repair, men jeg kan jo gjøre det litt innimellom.

Randi

Lenke til kommentar
CCleaner kan no rense registeret óg. (Det hender ein må køyre det fleire gonger for å få bort alt.)

Oi, så fint du sa...fant den nå jeg, aldri brukt den på CCleaner, enda jeg har brukt den jevnlig i noen år. Kjørte det nå. Jeg søkte etter feil...og en drøss kom frem med grønne merker...skal jeg da bare tore å klikke reparaer merkede...etc, på alle de som er merket? Eller kan det skje noe galt da? Tør ikke gjøre det, før jeg får et hint om det :no:

Randi

Lenke til kommentar

OK, Torbjørn. Nå har jeg "reparert" alle i CCleaner, noen slike fil.extensions stod det var for slike program jeg har tatt av, gammel scanner etc, og det ble foreslått "slette", men når jeg merket den filen var det ingen steder å trykke for å slette. Laget en mappe med den back-up'n da. Og det kommer frem 0 feil i CCleaner nå, men så kjører jeg den Registry Medic igjen, og der kommer det frem 704 "problems", blant annet står det 408 problems på "invalid file and folder entries"...og de dumme meldingene i PS 7 er ikke blitt borte...hmmm.

RandiA

Lenke til kommentar
Jeg tror enkelt jeg bare ville reinstalert ps7 igjen æ da....

Jada, du har så rett..men nå fikk jeg beskjed om at min Elements 5.0 som jeg nettopp har registeret er invalid.(username etc).så det er vel noe som har gått av der da,prøver meg med en systemgjenoppretting...phuhh..

RandiA

Edit: PS Der ordnet det seg med en Systemgjenoppretting da, til for et par dager siden...så håper jeg de nye programmene som jeg la inn onsdag/torsdag virker OK. En regel når man plundrer med data: Man bør vite hva man gjør... :yes: ..og det er det kanskje ikke alltid man vet.

RandiA

Endret av RandiA
Lenke til kommentar
Kan jo være du kan berge med å kun gjenopprette ps7 og ikke hele pcn... kanskje verdt forsøket da full gjenoppretting tar mye mer tid/arbeid...

Neida, Chris, Full Recovery og slikt tar tid ja...men Systemgjenoppretting lærte jeg for et års tid siden og den er smart...

RandiA

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...