vibsta Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Bilde av manhatten/brooklyn bridge tatt fra brooklynsiden. Det var mye støv of forunensning i lufta den dagen + overskyet vær Canon 300d Canon 70-300 Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Dritkult bilde.. Likte fargene og at du har fått med broa som gir mer dybde i bildet.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ganske bra bilde. Du får meg unnskyldt at jeg ikke skriver mer, men det er for mange bilder å oppdatere seg på i dag. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Det er ikke det første New York-bildet jeg har sett her inne, men det er absolutt det beste. Det ser litt grått og trist ut, og det er det jeg forbinder med en slik storby også. Det kan kanskje croppes litt i bunn, et par elementer der som kan være forstyrrende, noe mer har jeg ikke å utsette på det, for jeg liker det veldig godt. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nice.... Behagelig lys... Kort sagt et kjempe bra bilde... Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Må si meg enig med folk her. Flott bilde med en herlig trist og traurig stemning. Lenke til kommentar
trulsant Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Er bittelitt skakt. Kunne godt rettet det opp, slik som nå heller det litt mot høyre. Ellers ett kjempebilde. Lenke til kommentar
akle Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Meget stilig bildet: Fine farger og lys, må si at jeg synes støyen på dette bildet bare gir bildet mer skjel. Liker dybden som brua skaper! Kjempe bra! Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Verizon-logoen ødelegger en del. Den kan kanskje dempes i lightroom? Ellers er det en vegg eller noe til høyre som forstyrrer. Klarer ikke helt å se hva det er. Dessuten synes jeg at bildet blir litt for "lukket" av de mørke graderingene i sidene. Flott komposisjon og stort sett veldig gode farger. Lenke til kommentar
vibsta Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 takk for alle fine komentarer og forslag kommer til å prøve å endre litt på noen at tingene noen kommenterte før jeg bestiller papirkopi til å henge på soveromsveggen min. Ellers er det en vegg eller noe til høyre som forstyrrer. Klarer ikke helt å se hva det er. det er fundamentet til brua så jeg syns den hører med på bildet. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Veldig bra, men bunnen forstyrrer for mye for min smak. Båten nede til venstre og hustaket eller hva det er, nesten midt på helt på bunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå