Kontorstol Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Innledning Inspirert av "Gi bort en DVD-film tråden" tenkte jeg vi kunne ha noe lignende der vi tar for oss Xbox 360 spill. Men spill er som oftest mye dyrere enn filmer, så å gi bort et spill er helt uaktuelt for de fleste. Derfor kom idèn om å bytte spill. Hensikt Denne "Byttetråden" har til hensikt å la den kvitte deg med spill som du enten er lei av, eller totale bomkjøp som bare ligger å støver ned, eller dersom du har lyst på et nytt spill men har andre ting å prioritere penger på. Når noen har et spill de vil bytte bort, legger det ut navnet på spillet + litt info om stand etc. Og så kan folk som har lyst på spillet legge ut spill de vil bytte det mot, og så er det opp til den som la ut spillet om han vil bytte mot noen av de foreslåtte spillene. Regler Det er bare lov å bytte Xbox 360 spill mot andre Xbox 360 spill, dersom noe har noen andre spill må de ta det i en annen tråd. Diskusjon rundt utloddede spil skal ikke forekomme i denne tråden, da den fort blir rotete. Når dere lodder ut et spill, legg ved hvilken spill dere har fra før i spoiler. "Utlodding" av et spill varer helt til spillet har blitt byttet bort, eller til utlodder har bestemt seg for at han ikke vil bytte det bort. Når et spill har blitt byttet bort skal posten der spillet utloddes oppdateres, og det skal komme klart frem at spillet ikke lenger er tilgjengelig. Når noen har bestemt seg for å bytte skal de sende navn og adresse på PM til hverandre asap, og spillene skal sendes så fort som mulig. De som bytter betaler selvfølgelig porto for spillet de sender (Ca rundt 25kr). Dersom noen har tips til forbedringer i regler etc. kan dere sende en PM til meg slik at denne tråden oppnår en så høy standard som mulig. Endret 20. september 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Jeg vil bytte bort Ghost Recon Advanced Warfighteter (Nesten som nytt, så og si ingen riper og coveret har ingen skader), kom med forslag Fra før har jeg: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor GTA4 COD4 Rainbow six Vegas Army of two Command & Conquer 3 Halo 3 Endret 20. september 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Retningslinje #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg