Fredrik. Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Skal søke på en jobb, elektronisk, og stusser litt på en ting. I trinn 1 skal jeg fylle inn min personalia, samt laste opp en CV som .doc fil. Greit nok. Men så ser dere på bilde jeg la ved, at på neste trinn skal jeg fylle inn Utdanning og erfaring (Skolegang jobb osv osv). Siden jeg allerede har fylt ut min personalia, og etterpå skal ramse opp utdanning praksis erfaring osv osv.. Hva mener de egentlig skal stå på denne "CV"en som jeg skal laste opp som en dokument fil? Vil de ha dobbelt opp av alt? Takker for svar på forbehånd, mvh forvirret. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 En CV kan ha litt mer info enn bare utdannelse og jobb. Styreverv, hobby, interesser, reiseerfaring osv. Alt som kan bygge opp ett bedre bilde av deg som kandidat. Bare ikke ta helt av med personbeskrivelsen. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå