Jo Are Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hei Jeg har behov for mer lagringsplass på min ps3, og siden bruksområdet er større for en ekstern enn en intern hdd tenkte jeg at jeg skulle slå to fluer i en smekk. Det jeg da lurer på er om jeg kan se film rett fra en ekstern hdd? Altså koble hdden til ps3 og starte en film uten og overføre filmen til ps3 først. Det som da blir spørsmålet mitt er om dette kan ta knekken på hdden? At den blir for varm eller noe. Hdden jeg tenker på. Takker så meget for svar Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Det går helt fint, og virker ikke til å belaste HHDen noe mer enn å spille fra den til PCen. Eneste ulempen er at det blir mindre pent, siden PS3en dessverre ikke har en USB bak Edit: Tok meg tid til å klikke på linken din. Jeg har akkurat den harddisken, pluss at jeg har samme harddisk i 1tb. Begge funker helt fint fra PS3. Synd ps3en ikke tar MKV-filer, bare. Endret 20. september 2008 av Alinoe Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Det går helt fint, og virker ikke til å belaste HHDen noe mer enn å spille fra den til PCen. Eneste ulempen er at det blir mindre pent, siden PS3en dessverre ikke har en USB bak Edit: Tok meg tid til å klikke på linken din. Jeg har akkurat den harddisken, pluss at jeg har samme harddisk i 1tb. Begge funker helt fint fra PS3. Synd ps3en ikke tar MKV-filer, bare. Ja PS3 skulle hatt minst 1 usb bak. Ang. hdden bråker den mye under bruk? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Har litt blanda erfaringer. 1tben står rett ved siden av 500gben, og jeg syns 1tb bråker litt mer. 500gben er jeg dritfornøyd med. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Bruker samme HDD til PS'en min!! Spiller video- og musikk-filer rett fra den, uten noen problemer.. ikke syns jeg den bråker under avspilling heller! Er strålende fornøyd med den disken der! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Husk at den MÅ formateres som FAT32 (tror de fleste er dette som standard) og man kan ikke spille av filer større enn 4GB (tror jeg det var). Er det flere forskjellige filtyper på harddisken er det mulig du må åpne den med trekant-knappen og velge "Display all" for å finne alt. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nydelig tråd. Tror det blir en sånn 500GB på meg også, da Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er det flere forskjellige filtyper på harddisken er det mulig du må åpne den med trekant-knappen og velge "Display all" for å finne alt. Det må man vel kun om man ikke lagrer filene mappenavn som er ulikt PS3en sin mappestruktur. Uansett ikke noe problem da det ofte er greiere å organisere ting med eget mappesystem. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Husk at den MÅ formateres som FAT32 (tror de fleste er dette som standard) og man kan ikke spille av filer større enn 4GB (tror jeg det var). Er det flere forskjellige filtyper på harddisken er det mulig du må åpne den med trekant-knappen og velge "Display all" for å finne alt. Er klar over de problemene der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå