Gå til innhold

Spørsmål om ekstern hdd til ps3

Jo Are

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har behov for mer lagringsplass på min ps3, og siden bruksområdet er større for en ekstern enn en intern hdd tenkte jeg at jeg skulle slå to fluer i en smekk. Det jeg da lurer på er om jeg kan se film rett fra en ekstern hdd? Altså koble hdden til ps3 og starte en film uten og overføre filmen til ps3 først. Det som da blir spørsmålet mitt er om dette kan ta knekken på hdden? At den blir for varm eller noe.

Hdden jeg tenker på.

Takker så meget for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går helt fint, og virker ikke til å belaste HHDen noe mer enn å spille fra den til PCen. Eneste ulempen er at det blir mindre pent, siden PS3en dessverre ikke har en USB bak :(

Edit: Tok meg tid til å klikke på linken din. Jeg har akkurat den harddisken, pluss at jeg har samme harddisk i 1tb. Begge funker helt fint fra PS3. Synd ps3en ikke tar MKV-filer, bare.

Endret av Alinoe
Lenke til kommentar
Det går helt fint, og virker ikke til å belaste HHDen noe mer enn å spille fra den til PCen. Eneste ulempen er at det blir mindre pent, siden PS3en dessverre ikke har en USB bak :(

Edit: Tok meg tid til å klikke på linken din. Jeg har akkurat den harddisken, pluss at jeg har samme harddisk i 1tb. Begge funker helt fint fra PS3. Synd ps3en ikke tar MKV-filer, bare.

Ja PS3 skulle hatt minst 1 usb bak.

Ang. hdden bråker den mye under bruk?

Lenke til kommentar
Er det flere forskjellige filtyper på harddisken er det mulig du må åpne den med trekant-knappen og velge "Display all" for å finne alt.

Det må man vel kun om man ikke lagrer filene mappenavn som er ulikt PS3en sin mappestruktur. Uansett ikke noe problem da det ofte er greiere å organisere ting med eget mappesystem.

Lenke til kommentar
Husk at den MÅ formateres som FAT32 (tror de fleste er dette som standard) og man kan ikke spille av filer større enn 4GB (tror jeg det var). Er det flere forskjellige filtyper på harddisken er det mulig du må åpne den med trekant-knappen og velge "Display all" for å finne alt.

Er klar over de problemene der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...