Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

One night stand - gravid?

Gjest Guest_21_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_21_*

Hadde med meg en jente fra byen hjem. Det som skjedde var at jeg lente meg etter kondomene, men da sa hun at hatet kondomer og at hun brukte P-plaster og at det ikke var noe problem. Jeg sa at jeg ville gjøre noe uten kondom, men hun klarte å overtale meg til å drite i det. Og kondom er jo litt kjipt, så jeg ble med. Tenkte å hoppe av i svingen, men som mange andre ble jeg litt revet med. Senere sa hun at : Oi, jeg glemte å ta dette helvetes plasteret. Da grep panikken meg. Ble helt fra meg. Dette betød altså at det var null prevensjonsmidler med i bildet. Hva er sjansen for at hun blir gravid? Hun sa hun skulle ha mensen om noen dager. Spiller det inn som avgjørende faktor?

Det verste er jo at hun har vært gravid to ganger før med eksen sin. Men at hun hadde tatt abort. Vil det si at hun er veldig fruktbar eller noe. Hun lovte meg at hvis det ble problemer med graviditet så ville ikke jeg ha noe med saken å gjøre. Men det er første gang jeg er borti noe sånt. Så hva burde jeg gjøre?

Jeg ba henne ta angrepille, og hun sa greit. Men jeg kan jo ikke fysisk kontrollere det hvis hun er litt sånn slapp på sånne ting.

Vet hvertfall nå at jeg aldri skal gjøre noe uten kondom, om det er kjipt eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det går greit. Selvfølgelig litt skummelt å være i en sånn situasjon, men flere grunner til å ta det rolig.

1. Det er ikke sikkert hun blir gravid, sjansene er relativt mindre.

2. Hun sa hun vill ta angre pillen

3. Det er ikke dumt at hun har tatt abort før, tvert i mot det er en positiv ting. Hun har tatt minst 2 aborter før noe som betyr at hun ikke er keen på barn for tiden , neppe med en one night stand guy vertfall. Og at hun har tatt abort før betyr at hun ikke har et konservativt/farlig syn på abort, noe som øker sjansen for at hun tar det denne gangen om det blir nødvendig.

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar
Hun lovte meg at hvis det ble problemer med graviditet så ville ikke jeg ha noe med saken å gjøre.

Så bare hun ikke skal ha deg til å betale bidrag eller omgås med ungen, så er det liksom ikke så farlig?

Vel, du har jo fremdeles et barn da... Jeg kunne i alle fall ikke latt som ingenting

My point exactly.

Lenke til kommentar

Når var dette? Hvis det var natt til idag, er det ikke for sent å ta angrepille i morgen.

Har hun tatt abort to ganger tidligere, så er jo faren der for at hun kan slumpe seg til å bli gravid igjen. I motsetning til mange andre av oss, som har slurvet gang på gang og aldri fått noe barn i magen.

At hun har tatt abort før vil ikke automatisk si at hun har noe enklere for å gjøre det igjen.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...