AMDguru1 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Det går helt fint. Hvis du søker på forumet ser du kanskje at mange kjøper denne til xp2500+ Lenke til kommentar
Ava|on ¶:) Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Det går helt fint. Hvis du søker på forumet ser du kanskje at mange kjøper denne til xp2500+ jepp funker som bare d... jeg bruker en gammel cpu kjøler på min xp2500 fordi pumpa til vannkjølinga mi er ødlagt... ligger sånn rund 50-59grader...med en vifte som skal støtte en t-bird 1.4 Lenke til kommentar
piff Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Mulig jeg på en eller annet måte har fått plassert silent twin på min barton 2500+ feil, men pc'n min gikk seg så varm, når jeg kjørte tunge spill osv at den skrudde seg av ved 72 grader..Brukte artic silver 3 forresten..Men jeg satt på boxed vifta og ligger stabilt på 40-41 idle..Jeg har brukt silent twin på min xp1600+ og det fungerte fint, men ikke på denne alltså..men det kan vel variere kanskje.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå