AIDSface Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) hei.. etter jeg ødelag g5'n min så tenkte jeg ville prøve en ny gaming mus.. står mellom: SteelSeries Ikari Logitech MX518 Endret 20. september 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
vcx Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Du glemte å skrive inn et spørsmål : ) Har selv Logitech MX518 og er strålende fornøyd, ganske lik g5 også : ) Endret 20. september 2008 av Howen Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg ville valgt Ikari fordi jeg ikke liker hverken utseende eller følelsen ved MX518. Det er dog en smakssak. Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 <kjøp heller ei ny G5 , har hatt den i eit år , ( fleire stykke ) Det e no den beste !! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Av de to du har der ville jeg valgt mx518 har hatt min i 2-3 år, og har aldri sviktet meg. sitter som støpt i hånden også <3 Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 <kjøp heller ei ny G5 , har hatt den i eit år , ( fleire stykke ) Det e no den beste !! er egentlig ikke så glad i laser mus.. var sånn halveis fornøyd med g5.. hadde jeg ville hatt g5 igjen, så hadde jeg jo ikke spurt her vettu Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Venter på denne jeg: http://www.roccat.org/Products/Products/ROCCAT-Kone/ Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Venter på denne jeg: http://www.roccat.org/Products/Products/ROCCAT-Kone/ gi meg beskjed når du får den.. om den er bra Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Den har ikke kommet ut enda Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Nei, 'ny gaming mus?' er ikke en beskrivende emnetittel. Jeg legger igjen notisen slik at forumet skal bli bedre, og et forbedringspunkt er at man skal kunne skille trådene fra hverandre via listevisninger som kategorier, mine innlegg, siste 24 timer osv. Det kan man ikke om alle skal skrive slike intetsigende emnetitler. Tråden åpnes igjen, men den stenges fort igjen om dere fortsetter å kommentere moderering i tråden. Ta det via PM eller send en e-post til [email protected] om dere føler at dere er så fælt behandla. Endret 20. september 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Den har ikke kommet ut enda ok xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå