just-_-me Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 hei har et meget irriterende problem med min laptop. (HP pavilion) selvom lyder er SKRUDD AV i windows, så kommer det fortsatt en irriterende pipelyd når jeg mottar mail i outlook, justerer lyden osv. noen som vet hvordan man skrur den av?? Lenke til kommentar
DataNoob2 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Har du Vista? Da mener du kanskje windows mail, for outlook finnes jo ikke her. VERKTØY-ALTERNATIVER-GENERELT-Så skal du krysse av for den lyd greia Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) glemte og si det, men har windows XP pro. pipelyden kommer på diverse ting, som f.eks hvis jeg stiller lyden høyere med musepeker, da piper det, og f.eks når jeg mottar mail. kommer ikke på flere ting akkurat nå. men uansett veldig irriterende. hehe (i lydprogrammet er pipelyder slått av, så skjønner ikke hvorfor den piper fortsatt) og et spm. til, laptoppen er av type "" HP Pavilion dv9575 C2DT7300 "" på denne er det tilkobling for 1 mikrofon, og 2 utganger for lyd. hvorfor kan man ikke da velge f.eks 4ch. høytaler system? for da er jo muligheten der, når du har to utganger? i selve lydprogrammet er det bare bilde av en mik inngang og en lyd-utgang. må jeg kanskje oppdatere noe for og kunne velge mellom 2ch. og 4ch.? men når kobler til noe, på begge to, er det lyd ut på begge. men jeg har ingen mulighet til og stille lyden separat på disse 2 utgangene... Endret 20. september 2008 av just-_-me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå