Limbeck Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Han er også en veldig god ballvinner, leder, organiserer, er veldig pasningssikker og er som regel spillbar (dog her kan han bli mye bedre), han er ikke avhengig av at laget spiller bra for å spille bra selv, ok spilleforståelse. Gerrard er nok en veldig god spiller, men han er veldig langt unna tidenes beste noe som helst. Jeg får vel ikke ha med Robson så da er han mitt tredjavalg som sentral midtbanespiller. Bak Keane og Vieira. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Robson hadde vel sin storhetstid rett før Premier League startet? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) å jo! Gerrard er mye bedre nå enn det Keane var på sitt beste. Wow...bare...Wow. Blir satt ut her. Dette må da være en dårlig kamuflert ironi? Faren min er enig med Corsair, han har PEILING i fotball spør dere meg. Han kan liksom alt om engelsk, spansk, fransk, tysk osv fotball, dere får poenget mitt. Vi diskuterte om Gerrard, Keane og Viera, han sa at Gerrard er bedre enn begge to sammen. Jeg er ikke helt enig, men jeg tror at han har rett. Åja. Det velkjente "faren min-argumentet". Dette blir bare bedre og bedre. "Han kan liksom alt om engelsk, spansk, fransk, tysk osv fotball" - Høres overbevisende ut gitt, bøyer meg i støvet her altså. Robson hadde vel sin storhetstid rett før Premier League startet? Jepp. Cpt Marvel herjet på store deler av 80-tallet. Endret 9. oktober 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja jeg vet det, bare jeg som har lyst til å ha han med Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Endring: Nei, gidder ikke å bli bannet for noen usle Man Utd supportere Endret 9. oktober 2008 av Fox Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Endring: Nei, gidder ikke å bli bannet for noen usle Man Utd supportere Så enig, så enig! Bare se på en kamp Gerrard spiller, studer ham. Han er den mest komplette spiller som noensinne har spilt på en midtbane. Problemet er bare at dere usle scum fans fortsatt tviholder på Keane noe som er helt på jordet spør du meg! Det er nå min mening og jeg kan godt la andre ha sin! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja jeg vet det, bare jeg som har lyst til å ha han med Ja, jeg stemmer på Kevin Keegan. Jeg har så lyst at han skal være med. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Bare se på en kamp Gerrard spiller, studer ham. Han er den mest komplette spiller som noensinne har spilt på en midtbane. Å kom igjen da. Er dette din objektive mening? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg skjønner han godt. Hva hadde Liverpool vært uten Gerrard. I våres tid (Jeg er 19), har Gerrard vært fantastisk. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Bare se på en kamp Gerrard spiller, studer ham. Han er den mest komplette spiller som noensinne har spilt på en midtbane. Å kom igjen da. Er dette din objektive mening? ja, og at Ronaldo? Beckham heller. Skal Ronaldo være der så kan man jo ta med Torres i samma slengen å da! ÅÅÅÅ kanskje Fabregas? Latterlig spørr du meg... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg skjønner han godt. Hva hadde Liverpool vært uten Gerrard. I våres tid (Jeg er 19), har Gerrard vært fantastisk. Du forsvarer uttalelsen om at Gerrard er tidenes beste midtbanespiller? Er Gerrard er bedre enn Cruyff, Platini, Zidane og Maradona? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Bare se på en kamp Gerrard spiller, studer ham. Han er den mest komplette spiller som noensinne har spilt på en midtbane. Å kom igjen da. Er dette din objektive mening? ja, og at Ronaldo? Beckham heller. Skal Ronaldo være der så kan man jo ta med Torres i samma slengen å da! ÅÅÅÅ kanskje Fabregas? Latterlig spørr du meg... Hva har svaret ditt med spørsmålet hans å gjøre? Beckham er på mitt lag. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Endring: Nei, gidder ikke å bli bannet for noen usle Man Utd supportere Så enig, så enig! Bare se på en kamp Gerrard spiller, studer ham. Han er den mest komplette spiller som noensinne har spilt på en midtbane. Problemet er bare at dere usle scum fans fortsatt tviholder på Keane noe som er helt på jordet spør du meg! Det er nå min mening og jeg kan godt la andre ha sin! Vi, de usle, umoralske scumfansa har aldri sagt at Keane er tidenes beste. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Nu snakker vi ikke om tidens beste spiller, det gjør jeg ikke.. Men han er en av de beste midtbane spillere i PL, gjerne foran Keane og Vieria. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg tror Liverpools seier over Manchester United har gått fullstendig til hodet på supporterene. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg tror Liverpools seier over Manchester United har gått fullstendig til hodet på supporterene. Ja, selvfølgelig har den det:) Vi beviste at vi kunne banke dere uten Torres og Stevie! Vi bevist at vi er den største tittelutfordrern til Chelski også Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Uten Gerrard du liksom. Gratulerer med å være nummer 2 i Oktober Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Uten Gerrard du liksom. Gratulerer med å være nummer 2 i Oktober Gerrard i 30 min:O Joa, takk;) Grattiz med 8 plass Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Synes 8 plass er bra jeg. Er jo bare 7 lag i England som har hatt en bedre start. Gerrard i en halv time og det eneste målet deres før det var det vi som scåra Wow, nå kommer Liverpool Endret 9. oktober 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Synes 8 plass er bra jeg. Er jo bare 7 lag i England som har hatt en bedre start. Gerrard i en halv time og det eneste målet deres før det var det vi som scåra Wow, nå kommer Liverpool Oh yeah! Here we come! Et av poengene mine var at vi var et trippelt så godt lag i den kampen og at vi burde vunnet 4-1 etter min mening.. Jeg vet hvor gode dere er på OT så jeg er ikke sikker på seier der nei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå