Gå til innhold

Canalplus sin tidenes Premier League-lag - Oppskrytt uansett?

fox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shade22: Bare fordi han per i dag kanskje hadde kommet med på alle lag sin sentrale midtbane betyr vel ikke at han kan kåres til en av de to beste midtbanespillerne i Premier League gjennom tidene? Tror du ikke de fem andre kandidatene hadde gått rett inn på en hvilken som helst midtbane i sin glanstid også?

Hyrlen: Nå er det vel en distinkt forskjell på alder og fotballkunnskaper. Tror heller det dreier seg om en ''standard'' Liverpool fan (og da selvfølgelig med mange andre lag sine fans) som ikke klarer se noe utover sitt eget lag.

Limberbatov: Nei, faktisk ikke. Lineker har vel aldri spilt i Premier League såvidt jeg vet, noe Rush faktisk har.

Lenke til kommentar
Hvem bør spille om man ser objektivt på det da?

Det kom ut litt feil, går ikke an å ha et objektivt svar på det siden det er ganske subjektivt hva som inngår i å være best og hvem som i så fall oppnår de kravene. Men det jeg mente var at jeg regner med at hvis for eksempel Man Utd får én spiller nominert, så kommer han sannsynligvis til å komme med på laget fordi det finnes så mange Man Utd-supportere i Norge som stemmer frem sine egne spillere.

Hvis jeg skulle valgt de to beste PL-spissene ville jeg valgt Shearer og Henry. Men jeg setter Ian Rush høyere enn begge to (og Wright), ja. Kanskje ikke så unaturlig heller. :)

Lenke til kommentar

<Man Utd får én spiller nominert, så kommer han sannsynligvis til å komme med på laget fordi det finnes så mange Man Utd-supportere i Norge som stemmer frem sine egne spillere.

Kan ikke samme argumentet brukes om Gerrard blir med? Ikke for å være tverr, men synest det argumentet er ganske så tynt. Manchester united spillere er med pga mange supoportere og spillere fra andre lag er med pga de er gode........

<Hvis jeg skulle valgt de to beste PL-spissene ville jeg valgt Shearer og Henry. Men jeg setter Ian Rush høyere enn begge to (og Wright), ja. Kanskje ikke så unaturlig heller. smile.gif

Robson er på mitt lag :)

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Du leser litt vel mye mellom linjene nå. Jeg mener ikke noe stygt mot Man Utd-supportere, og jo, du kan si det samme om Gerrard (noe noen allerede har skrevet i tråden). :) Man vil selvfølgelig aldri bli enig om sånne ting, men jeg mistenker nok at spillere vil få mange ekstra stemmer for laget de spiller i første omgang, fremfor kvaliteten versus motstanderne. Men det er vel også naturlig, og slik er det når man skal be publikum stemme frem.

Lenke til kommentar

heh, jeg ville valgt Carragher også. Makan til midtstopper skal man lete lenge etter!!

Bare latterlig han ikke var med på landslaget!

å jo! Gerrard er mye bedre nå enn det Keane var på sitt beste. Spørr du meg så er Gerrard den beste sentrale midtbanespiller som har spilt gjennom tidene..

Lenke til kommentar

å jo! Gerrard er mye bedre nå enn det Keane var på sitt beste. Spørr du meg så er Gerrard den beste sentrale midtbanespiller som har spilt gjennom tidene..

Wow...bare...Wow. Blir satt ut her. Dette må da være en dårlig kamuflert ironi?

Lenke til kommentar
heh, jeg ville valgt Carragher også. Makan til midtstopper skal man lete lenge etter!!

Vet ikke hvor full du var når du skrev dette, men kan ikke være fra et fotballfaglig standpunkt du mener dette?

Lenke til kommentar
å jo! Gerrard er mye bedre nå enn det Keane var på sitt beste.

Faren min er enig med Corsair, han har PEILING i fotball spør dere meg. Han kan liksom alt om engelsk, spansk, fransk, tysk osv fotball, dere får poenget mitt. Vi diskuterte om Gerrard, Keane og Viera, han sa at Gerrard er bedre enn begge to sammen. Jeg er ikke helt enig, men jeg tror at han har rett.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Corsair, gi meg en kortfattet oppsummering på hvorfor Gerrard er den beste sentrale midtbanespilleren som har spilt gjennom tidene?

Lenke til kommentar

Bedre enn Maradona?

Dere har da verdens beste spiss, tidenes beste midtbane spiller og PL beste midtstopper. Hvorfor har dere da ikke vert i nærheten av å vinne PL?

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
å jo! Gerrard er mye bedre nå enn det Keane var på sitt beste.

Faren min er enig med Corsair, han har PEILING i fotball spør dere meg. Han kan liksom alt om engelsk, spansk, fransk, tysk osv fotball, dere får poenget mitt. Vi diskuterte om Gerrard, Keane og Viera, han sa at Gerrard er bedre enn begge to sammen. Jeg er ikke helt enig, men jeg tror at han har rett.

Skal man bryte ned Gerrard, hva har han egentlig? I mine øyne er han ganske generell på alle punkter med unntak i evnen til å score avgjørende mål, å har dermed skapt seg et enormt image. Ikke misforstå han er en strålende spiller, men er lett å skinne i den søledam :) (poet, I know.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...