Limbeck Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det er også en grunn til at Manchester United har vunnet over halvparten av PL sesongene. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Dennis Irwin? Haha. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Dennis Irwin? Haha. Han var jo en del av det. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Veldig OT, men andre har diskutert det tidligere.. en ting. FIFA 09!? 08 er jo old.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) ... og de nominerte på sentral midtbaneplass ble Keane, Scholes, Vieira, Gerrard, Lampard og Zola. Endret 4. oktober 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Scholes. Ingen tvil. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Både Vieira, Keane og Scholes burde være foran Gerrard i den avstemmingen. Men man ser at Liverpool-supporterne har kuppet avstemmingen her. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Helt latterlig om Gerrard vinner foran Vieira, Scholes og Keane. Gerrard er god, men får være måte på hvem han skal overgå. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Keane og Scholes burde vært sentralt. Fakta faen, de har vært best gjennom haugevis av år. Si hva dere vil, Gerrard strekker ikke disse til sokkelessen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Keane og Vieira ville jeg ha satt der. Men de hadde vel kanksje bare begynt å sloss Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Vieira og Scholes hadde vært mitt valg, men det er iallefall tydelig at ingen av oss synes Gerrard når fram. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Scholes og Zola det naturlige valget for min del. Sistnevnte er for meg tidenes beste Premier League-spiller, kun rivalisert av Dennis Bergkamp, Alan Shearer og C. Ronaldo. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Keane og Vieira ville jeg ha satt der. Men de hadde vel kanksje bare begynt å sloss Tror de kanskje har blitt venner nå. Keane har sagt at han vil ha Vieira til Sunderland nå. Men jeg hadde likt å se Keane og Scholes på det laget. Jeg vet vi snakker om sentral midtbane plass, men jeg hadde likt å se en 4-4-2 diamant-formasjon med Keane defensivt og Scholes offensivt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Gerrard er så klart selvskreven for meg. Skulle jeg valgt makker tror jeg jeg hadde valgt Keane, selv om jeg ikke kan si jeg liker spilleren så var han veldig god og en spillertype lag trenger. Men hadde ikke vært feil med Scholes som makker heller, god spiller og fantastisk spillertype. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Spørr du meg er det ingen tvil om at GERRARD eier sentral midt. Hva har Keane der å gjøre? Takle å ødelegge karierer til folk, det var han ufattelig god til. Må ikke glemme at han var en extrem grinete, temperaments full spiller. Topp? Ian Rush? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ian Rush hadde vært selvskreven på topp om kåringen ikke gjalt utelukkende for Premier League. Han spilte riktignok for Liverpool noen år i Premier League også, men da nærmet han seg karrierehell og hadde definitivt sine beste år lenge før PL ble etablert. Om noen Liverpool-spiller skal bli nominert til spissplass, er det nødt til å være Robbie Fowler. Owen er jo også en mulighet, men tror han ødela for seg selv ved å dra til Real isteden for å fortsette dominansen i rød trøye. Tipper det ender opp med Shearer og Henry på topp. Men må jo huske på at det er seerne som stemmer frem, resultatet trenger ikke nødvendigvis være objektivt da. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hva har Keane der å gjøre? Takle å ødelegge karierer til folk, det var han ufattelig god til. Må ikke glemme at han var en extrem grinete, temperaments full spiller. Here we go again... Løgn, løgn, LØGN.... Keane - Tidenes spiller i PL. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hva har Keane der å gjøre? Takle å ødelegge karierer til folk Greit å vite hva du snakker om før du uttaler deg her. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Spørr du meg er det ingen tvil om at GERRARD eier sentral midt. Hva har Keane der å gjøre? Takle å ødelegge karierer til folk, det var han ufattelig god til. Må ikke glemme at han var en extrem grinete, temperaments full spiller. Topp? Ian Rush? Å hvor gammel er du? 90/91? Alt for ung til å vite hvilken spillere Zola,Keane og Vieira var når de var på topp. Gerrard er en miniputt iforhold, hadde det ikke vært for at Lampard spilte på et stjernelag hadde han også vært like oppskrytt. Forøvrig forbanna pisspreik rundt Keane fra din side. Ian Rush, vel der er jeg igjen for ung til å vite hvilken spiller han var på sitt beste. Uansett så er det vel på spissplass man skal slite hardt med å matche Shearer og Cantona Endret 8. oktober 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Ian Rush hadde vært selvskreven på topp om kåringen ikke gjalt utelukkende for Premier League. Han spilte riktignok for Liverpool noen år i Premier League også, men da nærmet han seg karrierehell og hadde definitivt sine beste år lenge før PL ble etablert. Om noen Liverpool-spiller skal bli nominert til spissplass, er det nødt til å være Robbie Fowler. Owen er jo også en mulighet, men tror han ødela for seg selv ved å dra til Real isteden for å fortsette dominansen i rød trøye. Tipper det ender opp med Shearer og Henry på topp. Men må jo huske på at det er seerne som stemmer frem, resultatet trenger ikke nødvendigvis være objektivt da. Hvem bør spille om man ser objektivt på det da? Ian Rush bedre enn Shearer og Wrught?. Dessuten så kommer Gary Lineker med om man tar med Ian Rush. Endret 8. oktober 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå