Gå til innhold

Canalplus sin tidenes Premier League-lag - Oppskrytt uansett?

fox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tehe, Men aldern din? :)

Oh, you naughty boy.

Nei, som jeg nevnte i et av de tidligere innleggene så var jeg omtrent tre år når Premier League ble startet. Premier League ble startet i 1992, jeg ble født i 1989. Med andre ord er jeg i dag 19 år. So there you go. Now, hvor enn mye jeg skulle ønske jeg kunne sitte her hele natten og diskutere alderen til forumbrukerne litt vel off-topic i denne tråden (men la oss håpe alt ikke er borte i morgen, sååå ille var det da ikke? :p), så må jeg nok opp kl. 8 i morgen for min første jobbdag på en sønsdag på godt over et halvt år. -.- Så det er på tide å ta kvelden. Don't worry, Hewitt kommer sterkt, dog litt sliten, tilbake i morgen kveld. Cya all.

Lenke til kommentar

Med på å mekke forum turnering i fifa 08 på xbox? Hadde vært fett å spille mot enkelte brukere her og jeg tror mange har.

Hewitt: Ta en stille lars mens du tenker på meg da?

Hvorfor har du ikke tilgang før så lenge? Da spiller jeg jo FIFA09.

Men blir med på turnering, skal bare vise deg betydningen av ordet lekestue først.

Lenke til kommentar
Prater du like mye i virkeligheten som du gjør her på forumet? Jeg hadde blitt sliten. :p

Btw: Lykke til, det skal du ha ;) (Or?)

Jeg tror jeg prater normalt mye. Jeg vet ikke. Vet ikke hva som er normalt. Du får spørre Jefecito eller cinesque og høre om jeg snakker for mye. :p Jeg prater egentlig ikke mye her heller, det er bare det at det er så korte poster fra mange andre at innleggene mine på 3+ setninger virker lange. :p

NÅ skal jeg sove. Natt.

Lenke til kommentar
Irwin? Hva gjør han der? Mange spillere er mye bedre enn ham! Han var ikke sååå god slik at han fortjener tidenens beste høyreback? Lol

Kan ikke du som vet så mye fortelle meg hvilken annen kandidat som skulle vært på VENSTREbacken enn Irwin da?

Tviler, men...

Skjønner ikke åffer jeg skrev høyre, jeg får vel skylde på kyssesyk :)

Ja, Winterburn eller A.Cole var mye bedre enn Irwin. Resten av "laget" kan jeg forstå, men det dette med venstreback er bullshit. Det er min mening :)

Lenke til kommentar

De har ingen stor fanbase blant Dagbladets lesere, i motsetning til Manchester United og Liverpool. Dette vil helt klart påvirke resultatet i kåringen.

Sammenligner man Dagbladets/Canal+ sin kåring med kåringer foretatt av ulike supporterorganisasjoner i England, så vil resultatet være et ganske annet.

Ta f.eks Portsmouth sine supportere, de kåret Stuart Pearce til tidenes beste engelske venstreback. Han fikk 59% av stemmene mens andre spillere (Dennis Erwin, Nigel Winterburn, Graeme Le Saux og Ashley Cole) ble avspist med "fattige" 5-15%.

Jeg hadde helt klart foretrukket en kåring som var basert på en fagjury fremfor en (rød)farget folkeavstemning. ;)

Lenke til kommentar

Gode argumenter, Jeg har ikke sett Stuart Pierce så altfor mye akkurat, men utifra det Irwin har gjort i United-drakta så synes jeg han var en vanvittig god back-type. :)

Btw: Det er vanskelig å få til en helt 100 prosent upartisk jury, slike kåringer er og blir litt useriøse, men det er alltids morsomt å lese dem. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...