Gå til innhold

Canalplus sin tidenes Premier League-lag - Oppskrytt uansett?

fox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ellers vil jeg spørre folk hvorfor Gerrard regnes foran Robson?

Hvorfor Robson fremfor Gerrard? :)

Nei, Robson var litt vel tidlig i mitt fotballiv til at jeg husker ham spesielt godt. Men Robson spilte vel bare rundt 2-3 år i Premier League og det på slutten av karrieren sin? Mens Gerrard er inne i sin 11. sesong som seniorspiller i Liverpool, og bergtok klubben som ung når han kom inn og storspilte. I de senere år har han vært selve symbolet på Liverpool, og ledet Liverpool som en Gud og prestert stort sett ekstremt stabilt hele tiden som en av Englands desidert beste midtbanespillere. Over 300 ligakamper. Ledet laget sitt til CL-trofé. Jeg ser hvert fall ingen grunn til at Gerrard IKKE skulle bli valgt. Det er jo opp til stemmerne da, så hvis Man Utd-fansen går inn for det kan dere sikkert sørge for at han ikke kommer med. :p Men hvis Atkinson ikke nominerer ham, tar jeg ikke kåringen et snev seriøst (noe jeg for så vidt ikke gjør nå heller da). Men det er PL kåringen hovedsaklig er fra, så det kan jo være litt av grunnen. Eller at Gerrard bare er bedre. ;)

Gerrard er god han. For all del. Og hvis vi ikke kan ta med sesonger før PL selv om de er i engelsk liga så blir ikke Robson med. Han rakk to sesonger.

Gerrard ledet dere til det CL trofet, men jeg tror ikke han holder hvis man skal sammenligne merittene. Da går mange foran han. Jeg tror nok Gerrard blir nominert jeg tror det er fordi man ikke bare kan ha Manchester United spillere. Beklager.

Bryan Robson er mitt barndoms idol og bare må med på laget :)

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Nå må vi bare få på bordet eksakt hvor gammel Limbeck er, så vi kan få sett om Game må frem med nettbanken. :D United-gjengen holder med Limbeck, vi Kopites satser på Superparanoid. Her kan dager og timer avgjøre hvem som er eldst! :o

Jeg er født 9 Februar 1977 klokka 1515

Altså 31 år og 231 dager

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Hewitt, send meg alderen på PM da.

Forresten så er det Gerrard som er oldingsen i avataren til SP. Gud så god jeg er..

Nah. Superparanoid må få lov til å si alderen sin selv, evt. velge å ikke si den om han vil det (men da blir det ikke noe av bettinga :( ).

Limbeck: Hehe. Allright. Så vidt jeg har skjønt så teller ikke sesonger fra før PL, men jeg skal ikke noe sikkert. Er sånn jeg har forstått det hvert fall, og at det ikke bare holder at spilleren var innom PL og så teller hele den tidligere karrieren også. Men som sagt, jeg er litt for ung til å ha fått med meg Robson i noen særlig grad til å si noe om ham (jeg var tre år når PL ble innført), men jeg har jo fått med meg at han var en stor spiller for dere. Selvfølgelig mange andre som overgår Gerrard på merittene, men heldigvis ikke det som teller mest. Gerrard har vært en lojal og ekstremt god spiller for Liverpool, det er alt jeg trenger for å elske ham. :) Så håper jeg som tilhenger så klart han kommer med, men gjør han ikke det så er det ikke verre enn at han fortsatt har mange gode år igjen for Liverpool. At Gerrard skulle komme med kun fordi Atkinson må ha med ikke-United-spillere er en uttalelse som får stå på din regning. ;)

Edit:

Yey! Håper du holder ord, Game! :D

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Nå må vi bare få på bordet eksakt hvor gammel Limbeck er, så vi kan få sett om Game må frem med nettbanken. :D United-gjengen holder med Limbeck, vi Kopites satser på Superparanoid. Her kan dager og timer avgjøre hvem som er eldst! :o

Altså 31 år og 231 dager

Jeg kom til verden 6. sept 1975. Hakke peiling når på døgnet da, men kan legge til at jeg forsøkte å komme med rompa først. Så vet dere det også.

Lenke til kommentar
Hewitt, send meg alderen på PM da.

Forresten så er det Gerrard som er oldingsen i avataren til SP. Gud så god jeg er..

Nah. Superparanoid må få lov til å si alderen sin selv, evt. velge å ikke si den om han vil det (men da blir det ikke noe av bettinga :( ).

Limbeck: Hehe. Allright. Så vidt jeg har skjønt så teller ikke sesonger fra før PL, men jeg skal ikke noe sikkert. Er sånn jeg har forstått det hvert fall, og at det ikke bare holder at spilleren var innom PL og så teller hele den tidligere karrieren også. Men som sagt, jeg er litt for ung til å ha fått med meg Robson i noen særlig grad til å si noe om ham (jeg var tre år når PL ble innført), men jeg har jo fått med meg at han var en stor spiller for dere. Selvfølgelig mange andre som overgår Gerrard på merittene, men heldigvis ikke det som teller mest. Gerrard har vært en lojal og ekstremt god spiller for Liverpool, det er alt jeg trenger for å elske ham. :) Så håper jeg som tilhenger så klart han kommer med, men gjør han ikke det så er det ikke verre enn at han fortsatt har mange gode år igjen for Liverpool. At Gerrard skulle komme med kun fordi Atkinson må ha med ikke-United-spillere er en uttalelse som får stå på din regning. ;)

Edit:

Yey! Håper du holder ord, Game! :D

Å dæven. Trodde du var mye eldre (ta det som et komplemang :) ). Som sagt så var Robson mitt barndoms idol. Jeg ser på han som en bedre spiller enn Keane. Utrolig ballvinner. Målfarlig og hadde blikk for spillet. Alltid spillbar. Man kan ikke klage på grisespill heller. Perfect Gentleman. Kaptein for England i 65 kamper. Bare to spillere har flere.

Viste du at det var Ron Atkinson som hentet Bryan Robson til Manchester United i 1981? Han har sagt at Robson er den desidert beste spilleren han har arbeidet med.

Hvis det er feil å ta med Robson så kommer Gerrard nermere. Sammen med Vieira og Scholes.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Altså 31 år og 231 dager

Jeg kom til verden 6. sept 1975. Hakke peiling når på døgnet da, men kan legge til at jeg forsøkte å komme med rompa først. Så vet dere det også.

Jeg stupte ut med hodet først tror jeg. Jeg var noen dager forsent født men tror du slår meg alikevel.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Å dæven. Trodde du var mye eldre (ta det som et komplemang :) ).

I will. ;)

Viste du at det var Ron Atkinson som hentet Bryan Robson til Manchester United i 1981? Han har sagt at Robson er den desidert beste spilleren han har arbeidet med.

Jeg visste at Atkinson var manager for Man Utd en del år på 80-tallet, men ikke at det var han som hentet Robson, nei. Har heller ikke lest uttalelsene hans om Robson.

Hvis det er feil å ta med Robson så kommer Gerrard nermere. Sammen med Vieira og Scholes.

Vi får se. Det er vel neste helg sentral midtbane kommer? Blir spennende å se da. Hvis Robson er med, så er vel det et tegn på at man ikke kun utelukkende ser på PL-sesongene. Som sagt litt usikker på hvordan de har valgt å legge seg der, men ut ifra hva jeg har forstått så skal det være en ren PL-avstemning ettersom det skal være et "PL All-Stars". Men husk på at det skal nomineres 5-6 spillere til de to sentrale midtbaneposisjonene. Min personlige mening er hvert fall at Gerrard bør være med der, og det er jeg ganske overbevist om at han er. Tipper det blir noe á la Gerrard, Keane, Scholes, Viera, etc. De fire spillerne ser jeg hvert fall som ganske så bankers i Atkinsons nominering.

Edit:

Game: Haha, eid. Tipper du trodde den var bankers ettersom Limbeck vel alltid har blitt sett på som "fotballdelens far". :p Jeg visste som sagt alderen til Superparanoid, men var veldig usikker på eksakt hvor gammel Limbeck var utenom at jeg visste han var noe over 30. Så jeg var ikke bombesikker på om Superparanoid var eldre, men trodde det kunne bli ganske jevnt. Men uansett moro ettersom du nok trodde Superparanoid var maks noen-og-tyve og så på den som bankers. :p

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Gerrard blir nok nominert skal du se. Var litt arrogant sagt av meg. Jeg vil bare ha med barndoms idolet mitt. Du vet hvordan det er :)

<Tipper du trodde den var bankers ettersom Limbeck vel alltid har blitt sett på som "fotballdelens far". tongue.gif

Wow. Den tar jeg som et komplemang :)

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Å dæven. Trodde du var mye eldre (ta det som et komplemang :) ). Som sagt så var Robson mitt barndoms idol. Jeg ser på han som en bedre spiller enn Keane. Utrolig ballvinner. Målfarlig og hadde blikk for spillet. Alltid spillbar. Man kan ikke klage på grisespill heller. Perfect Gentleman. Kaptein for England i 65 kamper. Bare to spillere har flere.

And We Got Daniele De Rossi! :p

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Wow. Den tar jeg som et komplemang :)

Gjør det, var alt annet enn negativt ment hvert fall.

Men jeg tror det er sant også, selv om jeg bare kan snakke for meg selv. :p Vi har jo våre diskusjoner vi også, men kudos for at du som regel alltid holder deg på banen, samtidig som du også sklir litt utenfor i hete tider også, noe en supporter skal gjøre. :)

Lenke til kommentar
Edit:

Game: Haha, eid. Tipper du trodde den var bankers ettersom Limbeck vel alltid har blitt sett på som "fotballdelens far". :p Jeg visste som sagt alderen til Superparanoid, men var veldig usikker på eksakt hvor gammel Limbeck var utenom at jeg visste han var noe over 30. Så jeg var ikke bombesikker på om Superparanoid var eldre, men trodde det kunne bli ganske jevnt. Men uansett moro ettersom du nok trodde Superparanoid var maks noen-og-tyve og så på den som bankers. :p

Anything els you wanna say? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...