LarsP Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Haha, nei. Det utsagnet der faller på sin egen urimelighet. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg syntes Beckham fortjener plassen på høyreving 10X mer en Ronaldo. Ronaldo har 2-3 sesonger hvor han virkelig har fortjent plassen, mens Beckham har tja endel mer. Vingene bør bli United's, med Giggs og Beckham. Gerrard bør få plass på midten, sammen med Keane. Nistelrooy har for få sesonger til å hevde seg. Men, man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg syntes Beckham fortjener plassen på høyreving 10X mer en Ronaldo. Ronaldo har 2-3 sesonger hvor han virkelig har fortjent plassen, mens Beckham har tja endel mer. Har han det? Da tar du kanskje med hans sesonger i Real Madrid også? Vet ikke hvor mange sesonger Beckham var på et sånt høyt nivå i United? I denne sammenheng er det snakk om Premier League - ikke andre ligaer. Hvis man klarer å overse de klysete, egoistiske og teatralske taktene fra Ronaldo (ikke lett), mener jeg at han er tidenes beste høyreving i PL. Mens Beckham hadde én fantastisk fot, så har Ronaldo framstått som en mye mer komplett spiller, ja til og med vist seg å være målfarlig med hodet. Uansett, begge stiller nok foran McManaman her dessverre... Tenk at jeg skulle si det! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Vet ikke hvor mange sesonger Beckham var "god" i United, men syntes du virkelig at en spiller som har spilt 3 gode (virkelig gode da) sesonger bør bli tidenes beste? Det er snakk om 17år. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Irwin? Hva gjør han der? Mange spillere er mye bedre enn ham! Han var ikke sååå god slik at han fortjener tidenens beste høyreback? Lol Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Tar utgangspunkt i de tre alternativene som ble plukket ut, og ingen av disse har vært i nærheten av spilt i 17 år. Så av disse tre, jeg hater å si det - men, ja Ronaldo er den beste av disse. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Giggs som venstreving og Shearer som spiss er vel spikra. Gerrard og Keano på sentralt virker heller ikke dumt, men siste spissplassen? Cantona Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Av en eller annen grunn tror jeg Gerrard ikke når frem på avstemningen. Selvsagt burde han vært med, men jeg hadde dødd av latter om han ikke kom med Cantona på sentral midtbane (offensiv) med Keane Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Hva er alderen på folk her? Virker som om mange har glemt en god del fra 90 tallet. Beckham hadde minst 6 sesonger der han fortjener plassen som dere kaller det. Jeg vil si 7 sesonger. Til sammen hadde han 10 sesonger i Manchester United Beckham hadde en fot....... Jaggu Ellers vil jeg spørre folk hvorfor Gerrard regnes foran Robson? Endret 27. september 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Fulgt hele karrieren til Beckham og husker godt hans første mål (var vel i debyen?), mot Wimbeldon på Sellhurst park. Tror Cantona (volly) og Irwin (skrått fra høyere) gjorde de øvrige målene. Ble det ikke 3-0 da? Sullivan som stod for Wimbeldon husker jeg. Forresten, Cantona spillte da vitterlig sentral midtbane (offensiv) for det meste for oss? eller husker jeg feil? Det var vel i Leeds han ble brukt mest som spiss. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Cantona var primært midtbane spiller ja. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva er alderen på folk her? Virker som om mange har glemt en god del fra 90 tallet. Beckham hadde minst 6 sesonger der han fortjener plassen som dere kaller det. Jeg vil si 7 sesonger. Til sammen hadde han 10 sesonger i Manchester United Beckham hadde en fot....... Jaggu Ellers vil jeg spørre folk hvorfor Gerrard regnes foran Robson? Tipper jeg er eldre enn deg. Jeg følger først og fremst med på Liverpool, og har derfor ikke full oversikt over hvor mange gode sesonger Beckham hadde for United. Derfor brukte jeg også spørsmålstegn. Skrev forresten ikke at han hadde en god fot - men en fantastisk fot - med trykk på fantastisk. Skrev også at både han og Ronaldo stiller foran McManaman. Uansett, Ronaldo har vist seg som den mest komplette spilleren av disse. Damn! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ellers vil jeg spørre folk hvorfor Gerrard regnes foran Robson? Hvorfor Robson fremfor Gerrard? Nei, Robson var litt vel tidlig i mitt fotballiv til at jeg husker ham spesielt godt. Men Robson spilte vel bare rundt 2-3 år i Premier League og det på slutten av karrieren sin? Mens Gerrard er inne i sin 11. sesong som seniorspiller i Liverpool, og bergtok klubben som ung når han kom inn og storspilte. I de senere år har han vært selve symbolet på Liverpool, og ledet Liverpool som en Gud og prestert stort sett ekstremt stabilt hele tiden som en av Englands desidert beste midtbanespillere. Over 300 ligakamper. Ledet laget sitt til CL-trofé. Jeg ser hvert fall ingen grunn til at Gerrard IKKE skulle bli valgt. Det er jo opp til stemmerne da, så hvis Man Utd-fansen går inn for det kan dere sikkert sørge for at han ikke kommer med. Men hvis Atkinson ikke nominerer ham, tar jeg ikke kåringen et snev seriøst (noe jeg for så vidt ikke gjør nå heller da). Men det er PL kåringen hovedsaklig er fra, så det kan jo være litt av grunnen. Eller at Gerrard bare er bedre. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ok. Ronaldo er en bedre spiller enn det Beckham var, men han er ung og Beckham har mange flere gode sesonger å vise til. Så Beckham stiller hos meg. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nettopp, hvorfor driver enkelte her og spekulerer i om han burde bli nominert som spiss da? Superparanoid: Hvor gammel er du da? Setter 50spenn på at Limbeck er eldre Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Superparanoid: Hvor gammel er du da? Setter 50spenn på at Limbeck er eldre Da sier vi det. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ja. Hvor old er du da? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg vet hvor gammel Superparanoid er. Men han skal få si det selv. Jeg husker ikke eksakt hvor gammel Limbeck sa han var, men det er en god mulighet for at du skylder ham en 50-lapp, Game. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Avataren min kunne vært meg. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Wot, er det flere i pensjonister rullestol her? Son of a bitch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå