Gå til innhold

Canalplus sin tidenes Premier League-lag - Oppskrytt uansett?

fox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Lurer forresten på den diskusjonen dere hadde, og hvilke argumenter dere kom med, siden dere kom frem til at det var "bullshit".

Høres bare dumt, og misunnelig ut.

Begrunnelse?

Slettet, ikke noe vits. Jeg har kyssesyk(høy feber) så jeg tenker ikke helt klar.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Beckham er egentlig så oppskrytt at jeg nesten blir kvalm.

Hvilke kvaliteter hadde han? Jo, høyre foten sin, ikke mye annet. Han er langt ifra en komplett høyreving i mine øyne.

Enig i at mannen er oppskrytt, men han har kvaliteter foruten foten. Slår ikke pasninger på kassa til medspiller over 50m uten å ha spilleforståelse. Å han beveger seg klokt å er alltid spillbar i tillegg til at han mister ballen svært sjeldent. Men ja, han er nok litt oppskrytt.

Lenke til kommentar
Synes at Alan Shearer også burde være med i valget av angrepsspiller. Og hva med Cantona?

Jupp.

Cantona blir garantert valgt. Flaut at jeg glemte han i forbifarta.

Nevn en ving i PL, bortsett fra Giggs, som har vært større enn becks i PL? Beckham er nok litt oppskrytt, men faen for en spiller han var på sitt beste. Årets unge spiller i 96/97 og har aldri sett seg tilbake.

Lenke til kommentar
Nevn en ving i PL, bortsett fra Giggs, som har vært større enn becks i PL? Beckham er nok litt oppskrytt, men faen for en spiller han var på sitt beste. Årets unge spiller i 96/97 og har aldri sett seg tilbake.

Det finnes ingen. Dette ser ut til å gå mot en hel-Man Utd midtbane. Og selv om det kan høres merkelig ut, så er det fortjent. Jeg håper Henry får plass though. Spissplassene blir ett skikkelig blodbad.

Lenke til kommentar
Beckham er egentlig så oppskrytt at jeg nesten blir kvalm.

Hvilke kvaliteter hadde han? Jo, høyre foten sin, ikke mye annet. Han er langt ifra en komplett høyreving i mine øyne.

Og her er vi igang igjen.

Vilke kvaliteter Beckham hadde? Hva med spilleforståelse? Hvem andre har vert bedre til å opne ethvert forsvar med en 70 meters lang pasning?

Jeg synest man kan lage en egen avsteming der ikke Manchester United er med.

I mine øyne er spissene temmelig klare. Shearer og Wright.

Lenke til kommentar
Det er egentlig bare to spillere jeg krever at skal være på det laget, og det er Gianfranco Zola og Alan Shearer.

Vel, med så gode spisser som har spilt i PL oppgjennom så tviler jeg på at Zola kommer på laget.

Og dette er ingenting imot Zola, men når konkurentene heter Henry, Cantona, A.Cole, Bergkamp osv så blir det sikkert ikke lett.

Lenke til kommentar

Bare synd at Torres bare har litt over en sesong i PL. 2-3 sesonger som i fjor, så hadde han vært et soleklart valg.

På spissplass vil jeg nok ha Shearer - Henry. Fowler håper jeg blir nominert, selv om jeg ikke er så sikker på det heller. Men jeg tipper Atkinson nominerer (hvor mange er det til to plasser? Seks nominerte?) Shearer, Henry, Fowler, Cantona, A. Cole og Bergkamp.

Gerrard er sikker på sentral midtbane, Keane blir makker. Hjertet sier jo McManaman på høyrevingen, men det blir garantert Ronaldo når det er publiken som stemmer hvert fall. På venstreving vet jeg ikke hvem jeg vil ha egentlig.

Lenke til kommentar

Med de tre kandidatene som ble lansert på høyrevingen så må det enten ett under til eller veldig mange Liverpool-supportere for at Beckham ikke skal bli den som fyller høyrevingen.

Edit: Akkurat nå leder C.Ronaldo på Dagbladet sin kåring, tragisk.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Med de tre kandidatene som ble lansert på høyrevingen så må det enten ett under til eller veldig mange Liverpool-supportere for at Beckham ikke skal bli den som fyller høyrevingen.

Edit: Akkurat nå leder C.Ronaldo på Dagbladet sin kåring, tragisk.

Ronaldo er kanskje den mest ekstreme som har spilt i PL, å han har spilt godt siden 2003. Ser ikke hvorfor han ikke skal bli valgt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...