CCola Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Agreed. Han skulle nok blitt i Liverpool. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hei! Jeg og flere kompiser har diskutert mye om det, det ser slikt ut at tidens lag blir ManU lag siden vi har de fleste ManU supportere i Norge. Hva synes dere så langt om det? Jeg synes at hele greia kan like greit bli droppet siden det blir bare bullshit uansett. Lurer forresten på den diskusjonen dere hadde, og hvilke argumenter dere kom med, siden dere kom frem til at det var "bullshit". Høres bare dumt, og misunnelig ut. Begrunnelse? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det han mente at "hele greia er bullshit" er fordi han mente det var overflod av United supportere i landet, og at avstemningen ble inkorrekt. Correct me if I'm wrong. Jeg er uenig tho. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det han mente at "hele greia er bullshit" er fordi han mente det var overflod av United supportere i landet, og at avstemningen ble inkorrekt. Correct me if I'm wrong. Jeg er uenig tho. Selvsagt skjønte jo jeg at han mente det. Men jeg vil ha en forklaring på det. Det at han bruker argumentasjonen med at det er mange "ManU"-supportere i landet blir bare feil. Manchester United har dominert PL siden starten tidlig på 90-tallet, så det er helt korrekt at vi har flest spillere med i avstemmingen. Men Fox skjønner jo tydeligvis ikke dette. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Enig, men han var vel ikke enig i at omtrent alle skulle være United-spillere Feks, jeg blir DRITSUR (Bryr meg egentlig ikke mye ) om ikke Gerrard kommer med. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Det er i grunn naturlig at en Man Utd-spiller er nominert til hver plass. Men det som det virker han reagerer på (som jeg også er litt skeptisk til ), er at mange Man Utd-supportere kanskje ikke stemmer på den beste, men den som spiller eller spilte på deres lag. Endret 24. september 2008 av Are.......... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Enig, men han var vel ikke enig i at omtrent alle skulle være United-spillere Feks, jeg blir DRITSUR (Bryr meg egentlig ikke mye ) om ikke Gerrard kommer med. På sentral midtbane er det mange store han skal slåss med, så jeg blir egentlig forundret om noen andre enn Scholes kommer med av de som spiller enda. Vieira, Scholes og Keane er jo klare førstevalg IMO. @Are... Vel som alle andre supportere er vel også deres meninger farget av klubben. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Keane vs Gerrard? Nei, Keane var god, men ikke i nærheten av Gerrard. IMO. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Keane vs Gerrard? Nei, Keane var god, men ikke i nærheten av Gerrard. IMO. Hvem tror du kommer med på et tidenes PL-lag? Jo, nettopp. Keane. Ikke noe vondt ment mot Gerrard, men Roy Keane er tidenes spiller i PL i min bok. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Keane vs Gerrard? Nei, Keane var god, men ikke i nærheten av Gerrard. IMO. Teknisk er nok Gerrard bedre. Men Keane var så mye mer enn det rent spillemessige, i tillegg til at han hadde den sikreste pasningsfoten i Premier League og CL når han var på topp. Keane var en kaptein med stor K. Målet han hadde mot Juvè i 99, legendarisk. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Keane på Delle Alpi i 99 er den beste kampen som noensinne er gjort av en spiller. Punktum. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Når vi snakker om legendariske/viktige mål er ikke Gerrard lett å hankes opp med, Keane og Gerrard, 2 virkelig gode kandidater. CL-finalen mot Milan feks, en av tidenes (ja virkelig!) prestasjon av en spiller.. Se filmen hos Youtube Gerrard betyr også mye mer/har betydd for Liverpool, enn det Keane gjorde for United (uten at jeg skal si det for sikkert), men uten Gerrard hadde nok Liverpool ikke vært der de er den dag idag. Men ja, 2 sterke kandidate. Kanskje det blir dem begge? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Litt i overkant å hevde at Gerrard har betydd mer enn det Keane har betydd for United kanskje? Keano var motoren på midten, demmet opp hver eneste midtbane i hver eneste kamp, hadde ligaens beste pasningsprosent da han spilte, en veldig bra takler (Hehe...), scoret over 50 mål for klubben fra sin defensive midtbaneposisjon. En ekte kriger med andre ord, og en bedre kapteinstype finnes det ikke. Mannen var beinhard. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Både Keane og Gerrard har gjort såpass mye for sine respektive lag at omtrent alle supportere av de to lagene vil hevde sin spiller er den beste. Jeg setter selvsagt Gerrard foran Keane, needless to say. Men hadde jeg valgt ut dette PL-laget, så tror jeg faktisk jeg hadde valgt Gerrard og Keane. I min mening overgår begge konkurrentene, som det er mange av. Vieira og Scholes er vel de som kommer nærmest. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) *CL-finalen mot Milan feks, en av tidenes (ja virkelig!) prestasjon av en spiller.. "hold me back" "hold me back !" Det blir bare Manchester United spillere på min midtbane. Beckham--Keane--Robson--Giggs Før dere stempler for altfor partisk så kan jeg nevne at det er bare Gary og Peter den store som er med på resten av laget. Endret 24. september 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Syns ikke Robson har så mye der å gjøre, han var riktignok en stor spiller, men hadde vel ikke såvidt meg bekjent sine beste år under Premier League æraen. Min midtbane ville nok ha inkludert både Gerrard og Keane, siden jeg mener de er de to beste sentrale midtbanespillerne som har figurert på balløya i PL. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Må man ha hatt sine beste sesonger i PL? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det er jo tidenes Premier League-lag, så jeg iallefall føler at det er naturlig. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hmmm. Kanskje det er naturlig på en måte, men om jeg får ta fra spillere som har spilt PL så tar jeg med Robson. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Både Keane og Gerrard har gjort såpass mye for sine respektive lag at omtrent alle supportere av de to lagene vil hevde sin spiller er den beste. Jeg setter selvsagt Gerrard foran Keane, needless to say. Men hadde jeg valgt ut dette PL-laget, så tror jeg faktisk jeg hadde valgt Gerrard og Keane. I min mening overgår begge konkurrentene, som det er mange av. Vieira og Scholes er vel de som kommer nærmest. Er faktisk enig. Men hvem bør være vingene? Giggs er selvskreven i alle fall (den kan ingen rokke på) og muligens Beckham, som jo må være en av verdens mest kjente fotballspiller gjennom tidene. På topp? T. Henry og Andy Cole for meg. Robbie Fowler bør bli nominert, men han var aldri like drøy som Cole. Han og York er til dags dato det beste spissparet jeg har sett i PL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå