Gå til innhold

Canalplus sin tidenes Premier League-lag - Oppskrytt uansett?

fox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Damn. Glemmer jo folk i hytt og pine. Tenker litt vell kortsiktig her!

Er vell ingen tvil om at Henry har den ene spissplassen vertfall.

Jeg glemte forsåvidt Wright også.

Syns ikke Henry fortjener den foran spillere som Shearer og Cantona, teknisk er nok han en av de beste. Men jeg mener tidenes lag skal gå på mer enn bare ferdigheter.

Lenke til kommentar
Som for eksempel meritt? 2 PFA Player of the Year, 3 FWA Player of the Year, med på årets lag i PL frå 01-06, toppskårar i PL 4 gongar, gullstøvelen 2 gongar. Klarar ikkje sjå korleis han ikkje skal få ein av dei to plassane.

Jeg klarte ikke å se hvordan Roy Keane ikke skulle klarte å komme med på tidenes PL-lag jeg heller, men det skjedde. Pga av at bindipperne kuppet avstemmningen. Shit happens.

Lenke til kommentar

Da tror jeg må gjøre det på Shearer. :p Han bare må få den ene plassen. Får han ikke det, så er det offisielt en dårlig avstemming. Da kan alle komme med så mange motargumenter de bare vil, mens jeg bare kan si "Shearer" --> instant win! :)

Tror kanskje jeg ville satt Henry som makker til Big Al.

Endret av Are..........
Lenke til kommentar
Uke 43: Tidenes beste spiss i Premier League

Alan Shearer

Thierry Henry

Ruud van Nistelrooy

Eric Cantona

Jurgen Klinsman

Michael Owen

Unired-fansen har gått sammen om å stemme fram Cantona, mens Henry holder annenplassen. Jeg mener Shearer fortjener plassen før Cantona, men så lenge Henry blir med klager jeg ikke.

Jeg er også dypt uenig i de seks utvalgte. Jeg ville kastet ut Klinsi og Owen og satt inn Bergkamp og Andy Cole.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar
Shearer er tidenes beste spiss (uansett liga og tidsepoke), så han er naturligvis selvskreven.

Den andre plassen er litt mer tricky, men jeg tror Henry kaprer den foran Bergkamp (som forøvrig ikke er med på kåringen(!)).

At Bergkamp ikke er med er helt utrolig. Er nok Shearer og Henry som burde ta denne med tanke på mål og prestasjoner. Selv om dobbelt fransk nok er min favoritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...