Limbeck Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Shearer? Mitt første valg ihvertfall Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Shearer - Henry tror jeg hadde vært mitt valg. Hjertet sier jo Fowler da, og jeg håper han blir nominert, men de to er i en ekstrem klasse. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Shearer ja! Damn. Står vell egentlig mellom 3 stk; Shearer, Henry og RvN Owen burde vell være nevnt her, enda han ikke holdt på så enormt lenge. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Cole, Bergkamp, Cantona, Owen og Yorke? spissplassen er vel den plassen som ser mest åpen. Tror på fransk seier med Henry og Cantona. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Damn. Glemmer jo folk i hytt og pine. Tenker litt vell kortsiktig her! Er vell ingen tvil om at Henry har den ene spissplassen vertfall. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Damn. Glemmer jo folk i hytt og pine. Tenker litt vell kortsiktig her! Er vell ingen tvil om at Henry har den ene spissplassen vertfall. Jeg glemte forsåvidt Wright også. Syns ikke Henry fortjener den foran spillere som Shearer og Cantona, teknisk er nok han en av de beste. Men jeg mener tidenes lag skal gå på mer enn bare ferdigheter. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Som for eksempel meritt? 2 PFA Player of the Year, 3 FWA Player of the Year, med på årets lag i PL frå 01-06, toppskårar i PL 4 gongar, gullstøvelen 2 gongar. Klarar ikkje sjå korleis han ikkje skal få ein av dei to plassane. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Som for eksempel meritt? 2 PFA Player of the Year, 3 FWA Player of the Year, med på årets lag i PL frå 01-06, toppskårar i PL 4 gongar, gullstøvelen 2 gongar. Klarar ikkje sjå korleis han ikkje skal få ein av dei to plassane. Jeg klarte ikke å se hvordan Roy Keane ikke skulle klarte å komme med på tidenes PL-lag jeg heller, men det skjedde. Pga av at bindipperne kuppet avstemmningen. Shit happens. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Skal ikke se bort ifra at Fowler/Cantona vinner (om vi antar nominasjon) pga. fanskare. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg blir sjokkert hvis ikke Henry får plass på laget. Han er virkelig den største spissen PL noen gang har sett. Makker står i mine øyne mellom Shearer og Cantona. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Valgene mine er Shearer og Wright. Ruud på tredje Endret 20. oktober 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
afirm Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Paolo DiCanio! Forresten. Kvifor kan ein stemme 100 gongar frå same maskin? Då er jo det opplagt at fanboys vil sitte å stemme mange, mange gongar på sin favoritt. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Da tror jeg må gjøre det på Shearer. Han bare må få den ene plassen. Får han ikke det, så er det offisielt en dårlig avstemming. Da kan alle komme med så mange motargumenter de bare vil, mens jeg bare kan si "Shearer" --> instant win! Tror kanskje jeg ville satt Henry som makker til Big Al. Endret 21. oktober 2008 av Are.......... Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 at Steve McManaman ikke kom på laget er jo stor skam Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hvem er McManaman? Når ikke Beckham til støvlene engang, og Beckham vant ikke engang avstemningen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Uke 43: Tidenes beste spiss i Premier LeagueAlan Shearer Thierry Henry Ruud van Nistelrooy Eric Cantona Jurgen Klinsman Michael Owen Unired-fansen har gått sammen om å stemme fram Cantona, mens Henry holder annenplassen. Jeg mener Shearer fortjener plassen før Cantona, men så lenge Henry blir med klager jeg ikke. Jeg er også dypt uenig i de seks utvalgte. Jeg ville kastet ut Klinsi og Owen og satt inn Bergkamp og Andy Cole. Endret 25. oktober 2008 av Hegland Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Neh, Owen må nok være med. Han var sinnsykt god for en dårlig Liverpool-lag. EDIT: Kom ikke Fowler med?! Det er jo bare helt utrolig dårlig! Endret 25. oktober 2008 av CCola Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvor pokker er Ian Wright? Av de ville jeg valgt Shearer og Ruud. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Shearer er tidenes beste spiss (uansett liga og tidsepoke), så han er naturligvis selvskreven. Den andre plassen er litt mer tricky, men jeg tror Henry kaprer den foran Bergkamp (som forøvrig ikke er med på kåringen(!)). Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Shearer er tidenes beste spiss (uansett liga og tidsepoke), så han er naturligvis selvskreven. Den andre plassen er litt mer tricky, men jeg tror Henry kaprer den foran Bergkamp (som forøvrig ikke er med på kåringen(!)). At Bergkamp ikke er med er helt utrolig. Er nok Shearer og Henry som burde ta denne med tanke på mål og prestasjoner. Selv om dobbelt fransk nok er min favoritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå