Limbeck Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg tror det er vanskelig å finne ut noe mere. Enige blir vi ikke alikevel. Vet ikke hva de diskuterer i Anfield tråden men det er sikkert mye av det samme. På mitt lag spiller Keane og Vieira sentral midtbane. Vieira får vel plassen fordi jeg synes han er en bedre pasningslegger enn Gerrard. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg tror det er vanskelig å finne ut noe mere. Enige blir vi ikke alikevel. Vet ikke hva de diskuterer i Anfield tråden men det er sikkert mye av det samme. På mitt lag spiller Keane og Vieira sentral midtbane. Vieira får vel plassen fordi jeg synes han er en bedre pasningslegger enn Gerrard. Ok Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Keane og Viera blir for defensivt for min smak. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Keane og Viera blir for defensivt for min smak. Ville tatt Gerrard og Scholes. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Keane og Viera blir for defensivt for min smak. Jeg tenkte den tanken. Gerrard scårer flere mål. Vieira og Keane er veldig like og dype spillere. Men jeg har ikke tenkt så mye på hvem som passer sammen. Endret 10. oktober 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Keane og Viera blir for defensivt for min smak. Jeg tenkte den tanken. Gerrard scårer flere mål. Ja, passet bra med Scholes i en litt dypere rolle enn Gerrard Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Keane og Viera blir for defensivt for min smak. Jeg tenkte den tanken. Gerrard scårer flere mål. Ja, passet bra med Scholes i en litt dypere rolle enn Gerrard Det blir veldig offangsivt igjen da....?? Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Keane og Viera blir for defensivt for min smak. Jeg tenkte den tanken. Gerrard scårer flere mål. Ja, passet bra med Scholes i en litt dypere rolle enn Gerrard Det blir veldig offangsivt igjen da....?? Ja, blir avhengig av at Gerrard hjelper bakover da. Menmen, det er vel ikke snakk om hvem som fungerer sammen da Alle som er nominert er jo selvfølgelig flinke fotballspillere Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg skjønner han godt. Hva hadde Liverpool vært uten Gerrard. I våres tid (Jeg er 19), har Gerrard vært fantastisk. Du forsvarer uttalelsen om at Gerrard er tidenes beste midtbanespiller? Er Gerrard er bedre enn Cruyff, Platini, Zidane og Maradona? Nei, du misforsto meg. Jeg sier at jeg skjønner han godt at han syntes det, siden duden sikkert er 15-17år har PL ikke sett mange bedre midtbanespillere enn Gerrard. Dvs jeg er helt enig i at han burde være med på PL-laget. Ser mange United-supportere sier vi drikker tresprit/er dritings osv når vi mener Gerrard burde være med, eller er tidenes PL-sentrale-midtbanespiller. Men tør de ikke se sin egen versjon når de mener Keane er det? Poenget med den siste der er at det er ikke noen fasitsvar. Liverpool-fans syntes Gerrard har vært best, United syntes Keane har vært best. Hvem skal bestemme? Ingen. Begge var/er generaler. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er united fan og synest Keane og Gerrard burde settes på laget. På sentral midtbane seff.. Tipper Cesc vil bli en meget god kandidat om noen år... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Gerrard og Scholes. Merkelige valg synes jeg. Venstre ving bør være helt klar. Giggs er temmelig langt foran andre Endret 18. oktober 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Her er det ingen tvil. The Welsh Wizard vinner denne. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Han vinner nok denne ja. Hvem andre er nominert? Bobby Pires fortjener definitivt en nominajson, selv om det ikke er så mye vits. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 De to andre nominerte er Pires og Speed. Jeg savner Overmars. Han var fantastisk i den perioden han spilte for Arsenal. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg savner Overmars. Han var fantastisk i den perioden han spilte for Arsenal. Det gjør jeg og, men jeg ser ikke poenget med andre alternativer enn Giggs her. Ikke fordi han er så mye bedre enn de andre, men for at han garantert blir valgt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg savner Overmars. Han var fantastisk i den perioden han spilte for Arsenal. Det gjør jeg og, men jeg ser ikke poenget med andre alternativer enn Giggs her. Ikke fordi han er så mye bedre enn de andre, men for at han garantert blir valgt. Giggs har vært så mye bedre enn de andre. Uten tvil den beste som har spilt, mannen har alt med unntak av skuddfot. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det er jeg helt enig i. Jeg valgte Giggs på avstemningen selv jeg. Men jeg bare påpeker at siden det er ingen Pool-spillere nominert, er det bare èn stor supportergruppe igjen som stemmer på sin favoritt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 50 spenn på at Giggsy får venstrekanten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Giggs burde få venstrekanten. Han har vært så god gjennom så mange sesonger. Tror ikke de andre har noen sjanse. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Giggs er i en klasse for seg selv her. Gleder meg til å se spissplassene. Vist de derimot går til noen andre enn Henry - RvN blir jeg overrasket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå