Limbeck Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvem som burde ha vunnet i fotballkamper er ofte en lang diskusjon. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Corsair drikker tresprit, men det er way off-topic. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvem som burde ha vunnet i fotballkamper er ofte en lang diskusjon. Ja, det er NOEN ganger det, men ikke den gangen Corsair drikker tresprit, men det er way off-topic. Ja, det har jeg.. Og du, har du drukket Tragiskmiddel på tåteflaske? (*måtte bare være like usaklig som deg*) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Hvem som burde ha vunnet i fotballkamper er ofte en lang diskusjon. Ja, det er NOEN ganger det, men ikke den gangen Corsair drikker tresprit, men det er way off-topic. Ja, det har jeg.. Og du, har du drukket Tragiskmiddel på tåteflaske? (*måtte bare være like usaklig som deg*) Du sprer om deg med bastante meninger og absolutter. Å har Liverpool briller som overgår alle andre før deg Skal man ha en saklig diskusjon er det umulig med slike forutsetninger. Endret 9. oktober 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvem som burde ha vunnet i fotballkamper er ofte en lang diskusjon. Ja, det er NOEN ganger det, men ikke den gangen Corsair drikker tresprit, men det er way off-topic. Ja, det har jeg.. Og du, har du drukket Tragiskmiddel på tåteflaske? (*måtte bare være like usaklig som deg*) Du sprer om deg med bastante meninger og absolutter. Å har Liverpool briller som overgår alle andre før deg Skal man ha en saklig diskusjon er det umulig med slike forutsetninger. Ja, faktisk. Jeg blir bare så frustrert over påstands fulle og ikke minst sykt usaklige SCUM "Suportere" Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nå er det du som har kommet med påstanden om at Gerrard er tidenes spiller. Ikke vi. Så sett gjerne fakta og statistikk bak påstanden Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Hvem er det som påstår ting her ? .... og om en 4-1 seier Endret 9. oktober 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja, man kan vel ikke ha fotball-diskusjon uten at det blir krig. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hehe, jeg syntes at Gerrard er tidenes sentrale midtbanespiller. Bryr det deg? DanielZu; Enig.. Bare fordi jeg sa jeg syntes det fører det til en kolosal krig Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hehe, jeg syntes at Gerrard er tidenes sentrale midtbanespiller. Bryr det deg? DanielZu; Enig.. Bare fordi jeg sa jeg syntes det fører det til en kolosal krig Du har vert litt provoserende også da......... Tviler på at du har fått så mange i mot deg om du fremla den meningen uten å bruke visse ord om andre supportergrupper og demmes spillere. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Bare se på en kamp Gerrard spiller, studer ham. Han er den mest komplette spiller som noensinne har spilt på en midtbane. neste gang legg til Jeg syns Å ikke hevd ting som absolutter og fakta. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hehe, jeg syntes at Gerrard er tidenes sentrale midtbanespiller. Bryr det deg? DanielZu; Enig.. Bare fordi jeg sa jeg syntes det fører det til en kolosal krig Du har vert litt provoserende også da......... Tviler på at du har fått så mange i mot deg om du fremla den meningen uten å bruke visse ord om andre supportergrupper og demmes spillere. Så care i å la deg provosere da:P Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er egentlig enig. Corsair, oppfør deg. Og dette kommer fra en liverpool fan. Greit at du ikke liker United, men du trenger ikke å provosere de, det er barnslig og irriterende. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er fullt mulig å erte på seg meg. Det er det mange som har funnet ut. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er egentlig enig. Corsair, oppfør deg. Og dette kommer fra en liverpool fan. Greit at du ikke liker United, men du trenger ikke å provosere de, det er barnslig og irriterende. Hehe.. Jah:O Eneste jeg gjorde var å påstå at Gerrard er tidenes midtbanespiller Men det er nå min mening Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Alle er vell enige at Gerrard er en god spiller. Men, tidenes beste? Jeg har ikke noe synspunkt der, siden jeg ikke har levd så lenge at jeg har sett Platini osv, og det tror jeg ikke du eller har Corsair. Slik, da er vi ferdig med det. Gerrard er god, uten tvil. Men, Platini og gjengen er legender av en grunn. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Alle er vell enige at Gerrard er en god spiller. Men, tidenes beste? Jeg har ikke noe synspunkt der, siden jeg ikke har levd så lenge at jeg har sett Platini osv, og det tror jeg ikke du eller har Corsair. Slik, da er vi ferdig med det. Gerrard er god, uten tvil. Men, Platini og gjengen er legender av en grunn. Jepps. Nei jeg har ikke levd så lenge.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Så hva fant vi ut? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 At alle har sine meninger og at vi skal prøve å ikke provosere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Så nøyaktig det samme som i United\Anfield-tråden? Endret 9. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå