DementedAlbino Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg har denne ruteren og lurer på om det er noen måte jeg kan velge hvilken max hastighet de forskjellige pcene som er tilkoblet skal ha. Vil gjerne kunne regulere både opp og ned og ha faste grenser til de forskjellige pcene. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Ingen som vet noe her? Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det lurer jeg på også. noen som vet noe her? Har lyst å begrense enkelte IP/Mac adressers bruk av bittorrent som sinker nettet, og lurer på om den QoS funksjonen er god til det. Har nå en 3-4 år gammel 3com ruter, og den blir så sinket av at andre laster ned. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Du kan isåflal kun velge mellom 10, 100, 1000 eller auto, men tviler på at det går på de. Jeg vet at du kan velge dette på HP sine svitsjer. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Du kan isåflal kun velge mellom 10, 100, 1000 eller auto, men tviler på at det går på de. Jeg vet at du kan velge dette på HP sine svitsjer. Ikke helt det jeg er ute etter. Ønsker mulighet for å kunne sette begrensning av hastighet mot hver enkelt pc som er tilkoblet trådløst og på den måten fordele nettlinjen jevnt mellom alle slik at ikke en enkelt kan ta alt av tilgjengelig hastighet. Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Min D-Link Dir 655 er iallefall ganske rettferdig i fordelingen av båndbredde mellom meg og min leieboer. Jeg bruker uTorrent aktivt og har ikke hørt noen klager om manglende båndbredde. (unntatt fra ISP`en min da, men det er jo et helt annet kapittel, hehe) - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå