Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Har kommet i kontakt med en jente jeg vet har følelser for meg. Dette har hun sagt til andre, slik har jeg hørt det. Hvordan skal jeg få henne til å vite at dette er gjensidig ? Vi sender en del meldinger osv, men ikke av den sorten som er veldig flørtete.. Hmm, forslag mottas med takk! Endret 20. september 2008 av Juliess Endret emnetittel Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Min mening er at hvis du er sikker på at hun liker deg, så er neste steg å finne på noe med hu, spør om hun kanskje kunne tenkt seg å gå på kino med deg eller noe sånt Eller kanskje noe mer orginalt enn kino;p Hvis du begynner og sende meldinger som "liker du meg?" og sånne ting, så blir det flaut og gå på kino sammen, (SYNS JEG). Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Hvis du begynner og sende meldinger som "liker du meg?" og sånne ting, så blir det flaut og gå på kino sammen, (SYNS JEG). Hehe, ja enig der. Tror ikke slike meldinger er det smarteste nei gitt Men hva med meldinger der jeg skriver at hun er kos og om hun vil finne på noe da ? Eller hva tror dere andre ? Endret 20. september 2008 av Juliess Dobbelpost Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ikke skriv at hun er kos, hehe. Men få henne med på noe, gjerne hvor dere får sjansen til å prate samtidig som dere driver på med det. Og hvis du har mot til det, prøv litt lett kroppskontakt. Så eskalerer du om responsen er god. Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ikke skriv at hun er kos, hehe. Men få henne med på noe, gjerne hvor dere får sjansen til å prate samtidig som dere driver på med det. Og hvis du har mot til det, prøv litt lett kroppskontakt. Så eskalerer du om responsen er god. Hva betyr eskalere? Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ikke skriv at hun er kos, hehe. Men få henne med på noe, gjerne hvor dere får sjansen til å prate samtidig som dere driver på med det. Og hvis du har mot til det, prøv litt lett kroppskontakt. Så eskalerer du om responsen er god. Hva betyr eskalere? Øke i intensitet betyr det. For vanlige norske ord har vi ordbok.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå