Gå til innhold

Når kommer Archos 7?

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

De nye Archos 7 og Archos 5 kommer 31. oktober 2008 til Norge hos CDON, men du verden for priser her i Norge. Nærmere 4700 kroner for 160 Gb og litt over 5500 kroner for 320 Gb.

Selv kjøpte jeg min Archos Wifi 704 med 40 Gb sommeren 2007 fra et norsk bilstylingfirma på nettet for kun ca. 2700 kroner, men som brukte hele 50 dager på å få den sendt til meg samt krevde full forhåndsbetaling, men de var da desidert billigst i hele Europa. Sommeren 2005 kjøpte jeg meg en Archos AV700 med 100 Gb og betalte over 5500. Jeg har anvendt begge mine Archoser aktivt daglig og det er ingen tvil om at franske Archos lager verdens aller beste bærbare multimediaspillere og overrasker gang på gang med fantastiske nye modeller. Det som nå savnes er finesser som Skype telefoni som jeg hadde håpet ville kommet på de helt nye modellene. GPS har Archos nå fått lagt inn på en av de helt nye modellene sine i en egen spesialutgave, men man da nøye seg med bl.a. langt mindre harddiskplass underlig nok. Nå er det ikke så nøye egentlig heller om man har kjempestor kapasitet på harddisken all den tid alle nyere Archos'er som har WiFi også kan hente/laste ned samt streame innhold fra alle PCens harddisker som er tilkoblet og satt opp for deling via trådløst bredbånd og man får full lynrask tilgang til gigantiske mengder innhold fra alle harddisker tilkoblet PCen. All streaming og nedlastning fra PC fungerer meget så raskt så sant avstanden ikke er for stor.

Jeg vil trolig skaffe meg en Arhcos 7 med enten 160 eller 320 Gb også så raskt som mulig, selvom prisen er rimelig høy kan man trygt si.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...