Gå til innhold

Får ikke "åpnet" kontoen min igjen?!

Anbefalte innlegg

Jeg har nå prøvd meg på AOC en periode, men fant ut at nå når jeg hadde tid til å spille online igjen ville jeg retunere til WoW. Jeg instalerte spillene på pc'en igjen og skulle inn å skifte blandt annet betalings metoden på hjemmesiden. Taster inn brukernavn og passord, men nei.... Får ikke komme inn å skifte om på noe. Så tenkte jeg at kansje de rett og slett har slettet kontoen min, for det er faktisk rundt 2 år siden jeg spilte, prøvde å lage en ny konto, men nei...

Er det noen her som skjønner hva problemet kan være, så klart så husker jeg ikke kontrollspørsmål svaret, siden jeg har valgt ett passord jeg kjenner og husker, og svaret på kontroll spørsmålet mitt var hva min favoritt farge var (jeg var 16 år eller noe da jeg lagde kontoen, og jeg vet ikke hva det kunne være i dag).

Hovedproblemet er altså det at passord og brukernavn er riktig, men jeg får ikke logge inn på hjemmesiden. Hva kan jeg gjøre? Håper på ett kjapt svar, savner fine spillet =(

Videoannonse
Annonse
Er ofte mye server feil på wow-europe siden.. Prøv igjen om noen timer. Men det er vel ikke noen stor sak å gjette seg fram til favorit fargen din vel? :p Bare prøv "Blå", "Blue", "Rød", "Red" osv osv. :)

Hahaha, nei, har jo tenkt på det og prøvd litt forskjellige ting. Men er ikke så lett å få kontakt med Blizzard heller syntest jeg. Jeg må nemlig forandre en del informasjon siden dette spillet har en slettet registrert email adresse, min mor sitt bankkort og at jeg har "stoppet" kontoen min. Vet liksom ikke hvor lenge de holder på en konto før de sletter den eller den bare ikke "funker"?

Blizzard har til dags dato ALDRI slettet en konto, har de sagt. Så, prøv å ring de på mandag - tror det er det beste du kan gjøre. Nummeret finner du under "contact" på www.wow-europe.com

Det skal jeg gjøre, har sendt de en mail også nå hvor jeg har forklart situasjonen. For det er helt tåpelig hvis jeg må kjøpe nye spill for å starte opp igjen å spille fordi at de ikke kan gi meg den informasjonen jeg trenger.

Sikker på at du har logget på, på wow-europe-com, og ikke Worldofwarcraft.com? For har du brukt sistnevnte side, så vil du få feil på passord og brukernavn uansett hvor rett det er, siden det er US siden dems. Hadde litt av samme problemet selv en tid tilbake, helt til jeg skjønte at jeg var på US sidene.

Sikker på at du har logget på, på wow-europe-com, og ikke Worldofwarcraft.com? For har du brukt sistnevnte side, så vil du få feil på passord og brukernavn uansett hvor rett det er, siden det er US siden dems. Hadde litt av samme problemet selv en tid tilbake, helt til jeg skjønte at jeg var på US sidene.

Ja, det har jeg. Gjorde samme feilen før mange ganger selv, haha. Nei håper bare jeg får ordnet det snart. Er enormt irriterende....

Om du sendte mail kan du forvente deg på 5 uker +++ ventetid. Ringer du, derimot, kan du vente deg alt fra 0-15 minutter.

Ringte de igår, klokka halv 6. Det vil si en halvtime før de stenger, og de sa at "estimated waiting time" var 6 minutter, ble tatt i mot etter litt under 7 minutter, så anbefaler på det sterkeste å ringe, selvom engelsken din kanskje ikke er den aller beste, fordi... guess what? Det er ikke dems heller. :)

Om du sendte mail kan du forvente deg på 5 uker +++ ventetid. Ringer du, derimot, kan du vente deg alt fra 0-15 minutter.

Ringte de igår, klokka halv 6. Det vil si en halvtime før de stenger, og de sa at "estimated waiting time" var 6 minutter, ble tatt i mot etter litt under 7 minutter, så anbefaler på det sterkeste å ringe, selvom engelsken din kanskje ikke er den aller beste, fordi... guess what? Det er ikke dems heller. :)

Da skal jeg ringe, kunne bare øsnke de hadde åpent i dag =P Jeg vil heller snakke enn å skrive, sliter mer med skrivingen, hahaha. Tusen takk for tipset i hvertfall, håper bare jeg har nok info til at jeg kan får kontoen min til ¨å starte igjen ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...