McMuffin Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Fant ikke noe sted å poste dette, moderator må gjerne flytte hvis det er feilpostet... Spm mitt er: Kan man bruke flexikort på NSB lokaltog, f.eks fra Sandvika til Oslo? Takker for kjapt svar Og hvis det er et usedvanlig dumt spørsmål beklager jeg det Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ja, så lenge flexikortet ditt dekker reisestrekningen. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Dvs innenfor Oslo's grenser eller tidsperioden? Går da Sandvika innenfor Oslo? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Begge deler. Da går det på soner, og gjelder fra hjemmet ditt og til skolen. Redigert: Blææ, jeg blandet det med flexuskortet man har gjennom skolen. Endret 20. september 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jepp, funker innenfor Oslo, på samme måten som T-Bane, buss, trikk, og ferjer. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Merk at sandvika ikke er i oslo Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Da fikk jeg avklart det jeg lurte på. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå