|dole| Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg har en Intel pentium 4 cpu, 2.4bghz,pc533...Og Asus P4PE hovedkort. Når jeg slår på pcn min er temperaturen 31 på cpu og 21 på hovedkort. er detter bra? Men når pcn har stått på i et par timer er idle temperaturen på cpu ca 38 og hovedkort ligger på 28.. hvordan er dette? Når jeg spiller og bruker pcn til litt krevende ting ligger temperaturen på ca 50 grader på cpu og 28 på hovedkort.. er dette bra?? og hva er vanlig for pentium 4 prossesorer å ligge på, hvilke temperaturer har dere?? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Ser helt greit ut. Akkurat passe. Lenke til kommentar
Gr|ngo Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Min ligger på 55 grader under ut2k3.Har 42 grader med en gang jeg har startet maskina.Sendte den inn til komplett,men de sender den jo såklart tilbake med et gebyr på 250 og en jalla påstand om at det ikke hakker i ut2k3 på maskina mi.Problemet er at maskina mi står her så hvordan kan dem vite det da? Ikke noe mere handling på meg fra komplett.no hvertfall :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå