Gå til innhold

Musikk: Litt trance fra meg her.

Anbefalte innlegg

Du må ha et breakdown for å ha et ordentlig takeoff!

Jau, forsåvidt. Jeg tenkte mer på breakdown i senere tiders forstand, spesielt innen (pop-)trance; 2 minutter med ingen rytme eller noenting interessant å høre på. I disse typene sanger opplever hvertfall jeg at jeg tenker mer "djeez, nå skrur jeg av snart hvis det ikke skjer noe" enn "åja fyfaan hell yeee awesome!".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må ha et breakdown for å ha et ordentlig takeoff!

Jau, forsåvidt. Jeg tenkte mer på breakdown i senere tiders forstand, spesielt innen (pop-)trance; 2 minutter med ingen rytme eller noenting interessant å høre på. I disse typene sanger opplever hvertfall jeg at jeg tenker mer "djeez, nå skrur jeg av snart hvis det ikke skjer noe" enn "åja fyfaan hell yeee awesome!".

jaok, har ikke hørt sangen så skal ikke uttale meg :p

Lenke til kommentar

Hei.

Takker for gode tilbakemeldinger.

Når det gjelder breakdown så mener jeg at det er veldig stilig hvis man får det til det til å funke.

Melodien og sangen bør da passe til dette også. Er ikke alltid like lett skal jeg si dere. :)

Dessverre har det blitt lite musikkskaping på meg i det siste. Dataen og utstyr er pakka ned så lenge vi prøver å selge leiligheten og til vi evt finner noe nytt sted å bo. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...