kipepeo Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hei hei, ikke sikker på hva slags blomster dette er, men bildet er tatt i myrterreng i juli.. Liker bildet selv, men er litt usikker, det er liksom noe som mangler som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på... hva syns dere? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Du er virkelig inne på noe her. Jeg har veldig sansen for slike bilder som dette. Men det blir for uklart. Hadde likt å sett mye mer fokus på blomsteren. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Et av de mer interessante blomsterbildene jeg har sett på en stund. Du kunne kanskje ha unngått å kutte av de nederste kronbladene. Det hadde nok vært mer "smell" i bildet hvis den fremre blomsten hadde vært skikkelig skarp, noe som Hille jo er inne på. Lenke til kommentar
kipepeo Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Tusen takk for gode tilbakemeldinger jeg skal ta med meg tipsene videre Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Sånnsett enig i akkurat det k.n.b sier her ang kronbladene, skarpheten og det. For å se bort ifra det tekniske vil forøverig si at jeg likte kontrastene fra det gule til det blå. Fra varmt til kaldt. Illustrer på en måte overgangsfasen til vinteren. Vedlig bra! Stå på videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå