Thor. Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Jeg lurte på om det er noen spillere som lar meg velge en/flere mp3 lyder eller en cd å våkne til. Helst flere tilfeldige sanger så jeg ikke våkner til samme lyd hele tiden. Makspris på 500 men kan gå litt høyere om jeg må. Bør ikke ta store plassen. Finnes slikt og hvor? Endret 20. september 2008 av Thor. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hva med mobiltelefon? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Winamp tror jeg iallfall Endret 20. september 2008 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Det som er saken er at den ofte blir glemt så den ligger på feil rom Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Den er på feil rom. Mener å ha sett noe som fungerte slik jeg beskrev før.. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Har et helt standard kompakt CD-anlegg, med mulighet for at anlegget starter en CD til en gitt tid. Så muligheten finnes. Ta en tur til nærmeste Lefdal/Expert/Elkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå